تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

«سینما بهشتی» راه‌اندازی می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، راه اندازی سینما بهشتی، برگزاری تور تهرانگردی، برنامه بازدید از موزه‌ها، اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای، استفاده از رویدادهای مهم فرهنگسراها را از جمله برنامه‌های مهم این معاونت در آینده ای نه چندان دور برشمرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جشن بزرگ «یلدای ما» که به همت کانون های فرهنگی دانشجویان و در مرکز همایش های بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، انجمن ورزشی، همتایاران مشاور، کانون های فرهنگی و شورای صنفی- رفاهی گروه‌های دانشجویی هستند که شما عزیزان می توانید در کلیه زمینه ها با توجه به علاقه مندی‌تان در آن ها مشارکت نمایید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی دامه داد: شعار رئیس دانشگاه که «هر دانشجوی بهشتی یک فعال فرهنگی ورزشی است» به زودی با برگزاری برنامه های مذکور محقق خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خاتمه سخنان خود خاطرنشان ساخت: امیدوارم که در کلیه مراحل زندگی این روحیه شادابی و نشاط را داشته باشید.

 

تقدیر از راه یافتگان به مرحله کشوری نهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم بود.

 

گفتنی است در حاشیه این برنامه نیز بازارچه خیریه کانون دلخند «به طعم یلدا» برپا شد که  معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به همراه مسئولین دیگر از آن بازدید به عمل آورد و بخشی از عواید این بازارچه خیریه به زیباسازی فضای بخش اطفال بیمارستان اختصاص داده خواهد شد.

 

نشست دوستانه با نعمت الله واعظی ایران‌شناس از دیگر بخش های جذاب این جشن بود و اجرای قطعاتی از شایان تاجبخش پیانیست مطرح کشور، اجرای موسیقی توسط کانون موسیقی دانشجویان، اجرای دوبله زنده توسط کانون فرهنگی «صدا»،استندآپ کمدی  ایمان خرمی زاده دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و داور نهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ، اجرای موسیقی سنتی گروه قدیری و پخش نماهنگ های متنوع، بخش های دیگری از جشن «یلدای ما» بود.

 

همچنین در حاشیه این جشن انتخابات کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این مراسم که با مشارکت مدیریت امور فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شده بود، دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، اساتید، مدیران، چهره های برجسته ورزشی و هنری کشور و بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه حضور به هم رساندند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics