تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طرح‌های واجد شرایط در دریافت تسهیلات ارزی

لایحه بودجه ۹۸ به بانکهای عامل اجازه داده تا در سال آینده، از محل منابع در اختیار خود به سه بخش تسهیلات ارزی اعطا نماید.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، لایحه بودجه ۹۸ در قالب تبصره ۴ به بانکهای عامل اجازه داده تا در سال آینده، از محل منابع در اختیار خود به سه بخش تسهیلات ارزی اعطا نماید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر این اساس سرمایه گذاران بخش های خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی برای طرح های توسعه ای بالادستی نفت و گاز یا اولویت میادین مشترک و جمع آوری گازهای همراه در راستای افزایش ضریب بازیافت مخازن و احیای چاههای قدیمی یا داشتن ذخایر نفتی درجا و بدون انتقال مالکیت نفت و گاز موجود در مخازن و تولیدی از آنها، طرح های توسعه ای و زیربنایی سازمان های توسعه ای بخش صنعت و معدن با مشارکت حداقل ۵۱ درصد بخش خصوصی و تعاون با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بر اساس مزیت های منطقه ای از جمله سرفصل های مجاز برای تخصیص تسهیلات ارزی از سوی بانکها است.

 

همچنین در قالب لایحه بودجه ۹۸ پیشنهاد شده است تا سرمایه گذاران بخش های خصوصی، تعاونی، نهادهای عمومی غیردولتی برای طرح های صنایع تکمیلی و تبدیلی چغندرقند اجازه داشته باشند تا از این تسهیلات استفاده نمایند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics