تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه باید کارآفرینان و عالمان عامل تربیت کند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی با بیان این‌که دانشگاه باید کارآفرینان و عالمان عامل تربیت کند، افزود: دانشمندان، عالمان، نخبگان، کارآفرینان و صنعتگران باید خود را سربازان علم و صنعت کشور بدانند و برای اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری کمر همت ببندند

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرزان قالیچی در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از کارآفرینان و فعالان نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی، با اشاره به اهمیت کلمات و واژگان ثقیل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، بیان کرد: اگر بخواهیم استقلال و آزادی داشته باشیم باید همواره تلاش کرده و سخت در تکاپو و جنبش باشیم، تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  گفت: با همت و پشتکار جوانان و دانشمندان غیور انقلاب در این چهل سال به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم که در جهان بی نظیر بوده است و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت باید بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به چالش‌ها و برخی از مشکلات کشور از جمله بی آبی و مشکلات زیست محیطی، گفت: دانشگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار بگیرند و برای حل این مشکلات برای خود ماموریت‌های مستقلی تعیین کنند؛ چرا که با آموزش  و پژوهش می‌توان بر تمامی مشکلات فائق آمد.

 

در ادامه این مراسم میر نریمان یوزباشی معاون علمی واحد استانی آذربایجان شرقی طی سخنانی با اشاره به رسالت دانشگاه ها در توجه ویژه به مقوله‌های پژوهشی، اظهار کرد: رسالت و ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، تربیت نیروهای متخصص و مهارتی و تربیت نیروهای کارآفرین و مخترع است.

 

میر نریمان یوزباشی، به فعالیت‌های یکساله واحد استانی در حوزه پژوهشی اشاره کرد و افزود: امسال با همکاری‌ مراکز آموزشی توانستیم مجوز فعالیت 5 مرکز رشد و خوشه‌های فناوری مراکز آموزشی را از سازمان مرکزی اخذ کنیم.

 

 وی با اشاره به پتانسیل‌های مراکز آموزشی استان، گفت: آذربایجان شرقی یکی از چهار کارآفرین برتر کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از واحد استانی بود که این نشان دهنده‌ی توانایی‌های بالای استان است.

 

معاون علمی واحد استانی آذربایجان شرقی در ادامه ضمن قدردانی از دست اندرکاران و همکاران مراکز آموزشی در برگزاری شایسته نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی، به ارائه گزارش جامعی از نحوه برگزاری این نمایشگاه پرداخت.

 

زادشکویان، رئیس مرکزعلمی کاربردی بازرگانی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت پژوهش و ضرورت توجه به موضوعات پژوهشی به ارائه برخی از چالش‌ها و اولویت‌های پژوهشی کشور پرداخت و خواستار برنامه ریزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای برداشتن گام‌های مثبت در حوزه پژوهش شد.

 

 در پایان این مراسم از محمد خیاط ناصری، کارآفرین برتر ملی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گروه آموزشی خدمات و مدیریت اجتماعی، امین باحجب، کارآفرین برتر استانی، حسینپور خاقانیلر، کارآفرین برتر استانی،  جهاد دانشگاهی، مرکز کارآفرین برتر استانی، مدیریت صنعتی و شیرین عسل، مراکز کارآفرین شایسته تقدیر استانی و فعالان نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان تقدیر شد.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics