تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

درآمد دولت از مالکیت خدمات ارتباطی به ۶ هزار میلیاردتومان می‌رسد

درآمد دولت از مالکیت بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۹۸ به بیش از ۶ هزار و ۲۶۲ میلیارد تومان می رسد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، دربند چهارم جداول کلان لایحه بودجه سال ۹۸ درآمدهای حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براین اساس مطابق بند چهارم جدول شماره ۵ این لایحه، درآمد دولت از نامبرینگ و شماره گذاری مخابراتی ۸۶۱ هزار میلیون ریال (۸۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ) پیش بینی شده است.

 

همچنین درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات که شامل حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات اپراتورها می شود، ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار میلیون ریال پیش بینی می شود.

 

در بند درآمدهای حاصل از خدمات نیز دولت از حق استفاده از فرکانس رادیویی یک میلیون و ۸۵۰ هزار میلیون ریال درآمد خواهد داشت.

 

درهمین حال درآمد حاصل از حق مالکیت دولت در بخش مجوزهای صادر شده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شورای عالی فضای مجازی ۱۰ هزار میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

 

در مجموع درآمد دولت از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۹۸، به حدود ۶۲ میلیون و ۶۲۱ هزار میلیون ریال ( ۶ هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان) می رسد.

 

از سوی دیگر درآمد دولت از ارائه خدمات الکترونیکی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار میلیون ریال و درآمد حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی به دستگاهها و سازمانهای دولتی و عمومی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

 

در این بخش درآمد حاصل از خدمات تجارت الکترونیک ۵ هزار میلیون ریال است.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics