تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لزوم متعادل سازی ظرفیت دانشجویان در دو مقطع Ph.D و کارشناسی ارشد

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جذب اعضای هیات علمی و هزینه های آن گفت: جذب عضو هیات علمی جدید بسیار خوب است اما برای گروه و دانشکده هزینه هایی در بردارد و بهتر است در شرایط موجود فعالیت‌های گروه با همین تعداد عضو هیات علمی انجام گیرد. همچنین ظرفیت دانشجویان در دو مقطع Ph.D و کارشناسی ارشد نیز بهتر است متعادل شود .

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر طبیبی، رئیس دانشکده پزشکی در نشستی روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه با مدیران گروه های علوم پایه دانشکده پزشکی دیدار کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این نشست که اعضای هیات رئیسه نیز حضور داشتند، بر همکاری و مساعدت تمامی گروه‌ها در ارتقا آموزشی و پژوهشی دانشکده پزشکی تاکید شد.

 

رئیس دانشکده پزشکی ضمن تشکر از تمامی معاونین و مدیران گروه به سبب تلاش در حل مشکلات در شرایط بحرانی اقتصادی پیش رو، اظهار کرد: هیات رئیسه دانشگاه بیش از پیش مصر است که اختیارات را به دانشکده و به مدیران گروه واگذار کند تا آنها بر اساس شرایط موجود درگروه تصمیم بگیرند و آزادی عمل داشته باشند .

 

وی افزود: مدیران گروه هم باید در چهارچوب سیاست‌های دانشکده بعنوان بازوهای اجرایی پرتوان به جایگاه ارزشمند خود اشراف کامل داشته و اطلاعات اعضای هیات علمی خود را اعم از ساعات حضور و مسائل آموزشی و پژوهشی دیگر نظارت کرده و به طور مستمر بازخورد فعالیت‌ها را ارائه دهند .

 

طبیبی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده بهینه از آزمایشگاه مرکزی اظهار کرد: انجام پروژه‌های مشترک و ارتباط نزدیک‌تر میان گروه‌های پایه و بالینی موضوع مهمی است که باید همواره در نظر داشت زیرا تولید محصول با کیفیت با هدف آموزش و کار آکادمیک می‌تواند به استفاده بهینه از بودجه محدود ما و ارتقای دانشگاه بینجامد.

 

رئیس دانشکده پزشکی در انتها بر ارتباط با خیرین بعنوان منابع توسعه مالی ، همکاری و مشارکت در ایجاد جوی با نشاط و پویا و تعامل میان گروه‌ها در حل مسائل و مشکلات موجود تاکید کرد.

 

در این نشست هرکدام از مدیران گروه و نیز اعضای هیات رئیسه درخصوص دغدغه های موجود در حوزه اجرایی خود مطالبی را بیان نموده و راهکارهایی ارائه شد.

 

همچنین در این جلسه از دکتر الیاسی عضو هیات علمی گروه فیزیولوژی، دکتر احمدیانی عضو هیات علمی گروه فارماکولوژی و دکتر اسلامی عضو هیات علمی گروه میکروب شناسی به سبب تلاش های ارزشمندشان در طول تصدی مدیریت گروه های فوق با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics