تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لزوم برنامه ریزی کاندیداهای ریاست جمهوری در حوزه بورس

کارشناس بازار سرمایه از تاثیر برنامه های اقتصادی کاندیدا های ریاست جمهوری بر بورس سخن گفت و افزود: هر یک از کاندیداها باید برنامه ای مناسب برای بورس کشور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهدی حاجی وند در مصاحبه با رادیو اقتصاد عوامل موثر در رشد شاخص بورس را برشمرد و گفت: بهار بورس 96 دارای رشد متوالی شاخص و افزایش حجم معاملات است ولی در چند سال گذشته این تعداد روز مثبت برای شاخص بورس تکرار نشده بود.
وی برگزاری انتخابت را از دیگر دلایل رونق بورس دانست و گفت: پیش بینی می شود تا برگزاری انتخابات جوی متعادل بر شاخص ها و روند بورس حکم فرما باشد.
حاجی وند برنامه های دولت آینده را موجب اثرگذاری در بلند مدت در بازار سرمایه دانست و افزود: جدا از موضوع انتخابات، موضوعاتی از جمله دلار، ارز، تورم و حجم سرمایه گذاری و قیمت جهانی نفت سمت و سوی بورس 96 را تعیین می کند.
وی خاطرنشان کرد: به سهام دارارن توصیه می شود تا برگزاری انتخابات به جو روانی توجه نکنند چرا که دلیلی بر وارد کردن نقدینگی آن ها در بازار بورس نیست.
حاجی وند افزود : هرچه برنامه های اقتصادی کاندیدا های ریاست جمهوری در حوزه اقتصاد مثبت باشد، بر بورس اثرگذار است و کاندیدا ها حتما باید برنامه ای مناسب برای بورس کشور داشته باشند.
وی همچنین روند تاثیر انتخابات فرانسه بر بورس را تحلیل کرد و گفت: «جدایی یا ماندن فرانسه در اتحادیه اروپا و رفت و آمد سرمایه گذاران دو کشور بر اقتصاد و بورس ایران تاثیر گذار است.»

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics