تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لوازم خانگی برقی

برخی از وسایل ضروری که در هر خانه ای لازم می باشند، مشخص هستند اما در مورد سایر دستگاه ها بیشتر فکر کنید و اگر خیلی ضروری نیست از خریداری آن ها منصرف شوید. به این روش شما می توانید در بودجه ی مالی خود صرفه جویی کنید

اول از همه لازم است یک کاغذ بردارید و ضروری ترین وسایلی را که برای آشپزخانه لازم می دانید بر روی این کاغذ بنویسید. به یاد داشته باشید که هدف شلوغ کردن چیدمان این محیط نیست بلکه هدف اصلی خریداری دستگاه هایی است که کاربردی باشند و واقعا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

برخی از وسایل ضروری که در هر خانه ای لازم می باشند، مشخص هستند اما در مورد سایر دستگاه ها بیشتر فکر کنید و اگر خیلی ضروری نیست از خریداری آن ها منصرف شوید. به این روش شما می توانید در بودجه ی مالی خود صرفه جویی کنید و آن را برای خریدن لوازم خانگی برقی خاصی که بیشتر مورد نیاز است، صرف نمایید و دستگاه با کیفیت تر و مدرن تری را بخرید. پس مدیریت بودجه بر اساس نیاز های ضروری اصلی ترین کاری است که در خصوص خرید لوازم خانگی برقی آشپزخانه باید انجام شود.

 

یکی از دیگر نکات مهم این است که دستگاهی را انتخاب نمایید که ضمن انجام دادن کار به صورت صحیح، سر و صدای کمتری تولید می کند. البته گاهی لازم است برای تشخیص این مورد به تجربه ی قبلی سایر دوستان و آشنایان خودتان در خصوص استفاده از یک دستگاه خاص اطمینان کنید و میزان رضایت دیگران را بسنجید.

 

در خصوص خریداری برخی لوازم خانگی برقی مثل چایی ساز، کیک پز، پلوپز، زود پز و .... به این نکته دقت داشته باشید که حتما مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک باشند.

 

ظرفیت دستگاه های مورد استفاده در آشپزخانه باید متناسب با میزان نیاز شما و تعداد اعضای خانواده باشد. در خرید وسایلی مثل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، غذاساز، سرخ کن، پلوپز و .... حتما به این موضوع توجه داشته باشید تا ظرفیت مناسبی را خریداری نمایید.

 

طراحی زیبای بدنه و ظاهر جدید و مدرن و چشم نواز لوازم خانگی، دلیل موجهی برای تضمین کیفیت آن ها نیست.

 

سعی کنید کالاهای خود را از برندهای متفاوت انتخاب کنید تا تجربه ای نیز در خصوص انواع برندها داشته باشید. خریداری کلیه ی لوازم خاگی از یک برند خاص (ایرانی یا خارجی ) پیشنهاد نمی شود؛ زیرا گذر زمان ثابت کرده است که یک یا چند محصول از یک برند توانسته اند رضایت مشتریان را تامین نماید و اگر برندی بسیار معروف باشد به این معنا نیست که همه ی لوازم خانگی تولیدی آن توانایی تامین سلایق و خواسته های شما را دارد.

 

در مورد اکثر لوازم خانگی برقی آشپزخانه به مواردی همچون قدرت و توان مصرفی، ظرفیت دستگاه، جنس و کیفیت قطعات داخلی به کار رفته در آن ها، کلید روشن و خاموش شدن اتوماتیک، گارانتی محصول و ... اهمیت بدهید.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics