تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازگشت بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی به چرخه تولید با تلاش دستگاه قضایی استان خراسان رضوی/ صدور حدود ۱۵ بخشنامه و دستورالعمل‌ با هدف حمایت از تولید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه مشکلات بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع شده و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، مهرماه سال گذشته دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رئیس دستگاه قضا در قوه قضاییه ابلاغ شد و در پی آن پیگیری این سیاست در برنامه کاری روسای دادگستری‎ها و داستان‌ها قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استانی و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادستان‌های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و ... در صف اول پیگیری این سیاست قرار گرفتند.


یکی از اقدامات دادستان‌های کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و حمایت‌های حقوقی و قضائی از واحد‌های مذکور دراین زمینه است.

 

کارنامه دستگاه قضائی در زمینه حمایت از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، زنجان، سمنان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و مرکزی و...  نشان دهنده بخشی از عملکرد دستگاه قضا در حوزه اقتصاد مقاومتی است. در همین زمینه سید امیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی بر اهتمام در حمایت از سرمایه گذاری مشروع و صنعتگران تأکید کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید ملی، بیش از ۴۰ مشکل واحد‌های صنعتی را احصا کردیم و حدود ۱۵ بخشنامه و دستورالعمل‌های مختلفی در این زمینه برای تسهیل کار آن‌ها صادر شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه مشکلات بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع شده و به چرخه تولید بازگشتند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics