تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ورزش های هوازی

انواع ورزش های هوازی

          ورزش های هوازی و بدنسازی:

به هر دلیلی، اگر رفتن به یک باشگاه برای شما مناسب نیست، می توانید برای یک باشگاه خانگی به داشتن وسایل بدنسازی فکر کنید. بدون توجه به بودجه شما گزینه های زیادی برای ساخت یک باشگاه ورزش خانگی دارید که به شما در دستیابی به تمام اهداف سلامت و تناسب اندام کمک می کند. قبل از شروع باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید.

 

وسایل بدنسازی در خانه

اگر هدف شما از کاهش وزن است، باشگاهی خانگی باید دارای تجهیزات ورزشی مقاومتی مانند هالترها و دمبل ها باشد. در حالی که شما در حال فرایند از دست دادن وزن هستید، حفظ توده عضلانی شما باید اولویت باشد. عضله متابولیسم بدن شما را بالا می برد، بنابراین نگه داشتن عضله همانطور که امکان دارد، به شما اجازه می دهد که غذای مغذی زیادی بخورید.

 

کاهش وزن:

قطعات هوازی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت ابزار خوبی برای کاهش وزن هستند.

 

 

عضله سازی:

بدیهی است، اگر شما می خواهید عضله را بسازید باید وزن خود را بیشتر کنید. بهترین راه برای انجام این کار داشتن یک ترکیب خوب از هالترها و دمبل است.

 

ایروبیک (هوازی)

اگر اهداف شما در راستای تمرین های هوازی طیف تناسب اندام باشد و شما به ورزش استقامتی مانند دویدن بر روی تردمیل یا به دوچرخه سواری بپردازید. خرید تجهیزاتی که به شما کمک می کند قلب خود را تقویت کنید و استقامت خود را افزایش دهید، مناسب است. اگر می خواهید این تمرین را اجرا کنید، همه چیز که شما نیاز دارید، یک جفت کفش خوب است.

اما اگر شما پول اضافی داشته باشید، احتمالا معنی آن این است که در یک تردمیل یا دوچرخه ایستاده سرمایه گذاری کنید.

به عنوان آخرین راه حل، شما همیشه می توانید لوازم ورزشی و بدنسازی خود را در گوشه ای از خانه که در اطراف فضای باز و خالی دارید قرار دهید. با این حال، اگر شما فضای زیادی ندارید و می خواهید بر روی تجهیزاتی خاص بدنسازی کار کنید، بهتر است با وسائل اولیه بدنسازی مانند دمبل و نیمکت شروع کنید.

شما همچنین باید راه هایی برای محدود کردن سر و صدا و فکر کردن در مورد طرح خانه خود را در نظر بگیرید. وزنه ها می توانند سر و صدای فراوانی داشته باشند، بنابراین، در صورت امکان درست است که مکانی را مد نظر قرار دهید که مزاحمت کمتری را برای دیگران ایجاد کند. با استفاده از تشک ورزشی می توانید سر و صدا را کاهش دهید.

 

       ورزش های توپی :

برند های معروف خرید انواع توپ ورزشی :

توپ های برند آدیداس از شهرت بسیاری برخوردارند ،جالب است بدانید توپ های ادیداس از سال 1970 تا کنون در جام جهانی فوتبال مورد استفاده قرار می گرفتند و تمام توپ های جام جهانی تاکنون آز ان برند آدیداس بوده است.

کمپانی نایک نیز یکی از تولید کنندگان بزرگ توپ فوتبال ، توپ بسکتبال ، توپ والیبال و ... است،

کمپانی مولتن نیز یکی از عرضه کننده ی توپ های فوتبال و توپبسکتبال و... در جهان می باشد

شرکت میکسا از سال 1936 در حال فعالیت است و انواع توپ های ورزشی را تولید می کند بهتر است بدانید توپ های والیبال میکاسا یکی از بهترین توپ های والیبال در دنیا است.

سایز توپ ها بر اساس رنج سنی بازیکنان استفاده کننده از توپ ایجاد شده اند ، برای بازیکنان 12 سال به بالا سایز 5 برای بازیکنان جوانتر بین 8 تا 12 سال سایز 4 و برای سنین کمتر سایز 3 استفاده میشود و توپ های مینی که کاربرد های خاصی در تمرینات دارد دارای سایز 1 هستند.

توپ رسمی مسابقات حرفه ای بزرگسالان در سایز 5 است.

 

            ورزش های آبی:

                  مهم ترین مورد در انتخاب مایو جنس آن است. مایو‌های پلی‌استر بهترین انتخاب هستند. 

                     مایوهای برند درصد مقاومت مایو در برابر کلر را مشخص کرده‌اند.

کلاه شنا هم قدیم‌ترها وسیله‌ای فانتزی بود اما حالا خیلی‌ها به اهمیتش آگاه هستند. کلاه از دو جهت برای حضور در استخر لازم است. اول جلوگیری از ریزش موی سر در آب و محیط استخر و حفظ بهداشت محیط و دوم آسیب کمتر موها در برابر کلر آب. به علاوه کلاه شنا اصطکاک شما در آب را کم و در نتیجه سرعتتان را زیاد می‌کند. کلاه شنا در دو جنس پارچه‌ای و سیلیکونی تولید می‌شود. مدل پارچه‌ای بیشتر به درد بچه‌ها می‌خورد که موی ظریف‌تری دارند و مدل سیلیکونی برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب است. هنگام خرید کلاه شنا حواستان به برند تولید‌کننده آن باشد. سعی کنید از برندهای معروفی مثل اسپیدو، فونیکس، هد و زاگز که تخصصشان تولید لباس‌های شناست خرید کنید. کلاه شنا را هم مثل مایو بعد از استفاده خوب بشورید و برای مراقبت بهتر توی فریزر بگذارید. اینطوری قسمت داخلی کلاه به هم نمی‌چسبد و راحت روی سر قرار می‌گیرد. این فوت کوزه‌گری بودها.

 

عینک شنا

آب کثیف و کلراندود تمیز ترین استخرهای شهر هم برای چشم‌ها مضر هستند. این را حالا خیلی‌ها می‌دانند. عینک شنا قرار است علاوه بر کمک به باز بودن چشمان شما زیر آب و دیدن بهتر اطراف جلوی ورود آلودگی آب استخر به چشمانتان را بگیرد. عینک‌های شنا در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. معروف‌ترین برندهای عینک شنا در بازار ایران اسپیدو و هد و فونیکس هستند. عینک‌های شنای طبی هم اگرچه محدود، اما در بازار هست تا افرادی که ضعف بینایی زیادی دارند از آن‌ها استفاده کنند.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics