تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت از دانشجویان استعداد درخشان را افزایش می‌دهیم

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در دیدار با نمایندگان دانشجویان استعدادهای درخشان گفت: با همکاری بخش های مختلف وزارت علوم و سایر نهادهای مسئول، حمایت از دانشجویان استعدادهای درخشان را افزایش می دهیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر محمد رضا آهنچیان، در نشست عصر امروز (سه شنبه) مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم و نمایندگان دانشجویان استعدادهای درخشان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه های سراسر کشور، زمینه های حمایت بیشتر از دانشجویان استعدادهای درخشان مورد بررسی قرار گرفت.

 

دکتر محمد رضا آهنچیان، در این نشست گفت: تلاش می کنیم با اصلاح آیین نامه های موجود و جلب همکاری همه بخش های مختلف وزارت علوم و نهادهای مسئول از قبیل بنیاد ملی نخبگان و سازمان نظام وظیفه، از دانشجویان استعدادهای درخشان حمایت های بیشتری کنیم و برگزاری این نشست برای دریافت نظرات دانشجویان و استفاده از خرد جمعی صورت گرفته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تاکید کرد: دانشجویان یاوران نقاد مسئولان وزارت علوم هستند و تلاش شبانه روزی مدیران این وزارتخانه برای رشد علمی کشور و در راستای اهداف و تلاش های دانشجویان است.

 

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: دانشجویان استعدادهای درخشان تلاش کنند رشد خود را از آموزش فراتر برده و درهمه ابعاد پژوهشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در جمع سرآمدان دانشگاه قرار بگیرند.

 

وی تاکید کرد: حضور دانشجویان استعدادهای درخشان در برنامه های فوق برنامه، فعالیت های گروهی و کمک به سایر دوستان و همکلاسی ها باعث همدلی و همراهی همه دانشجویان با آنها شده و به موفقیت بیشتر کمک خواهد کرد.

 

دکتر آهنچیان از دانشجویان خواست تا در صورت علاقه مندی در کنار مدیران و کارشناسان دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم قرار گرفته و همواره پیشنهادات و انتقادات خودرا به این دفتر ارسال کنند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در ادامه این نشست، تعدادی از دانشجویان دیدگاه ها و سوالات خودرا در خصوص رویه های موجود حمایت از استعدادهای درخشان مطرح کردند و مدیریت و کارشناسان این دفتر پاسخ های لازم را ارائه کردند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics