تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارز مسافرتی در آستانه ۱۳۰۰۰ تومان

بانک ها امروز نرخ خرید دلارشان را افزایش دادند و هر دلار آمریکا را ده هزار و ۷۰۲ تومان خریده اند، قیمت ارز مسافرتی نیز در خرید و فروش بانک ها به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

 

بر اساس این گزارش، شعب ارزی بانک ها از سوی بانک مرکزی می توانند ارزهای خارجی مردم را بخرند و بر همین اساس بانک ها امروز ۱۰ دی ماه هر دلار آمریکا را با قیمت ۱۰ هزار و ۷۰۲ متر می خرند که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰۰ تومانی داشته شده است. علاوه بر این، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک ها که هر روز از بانک مرکزی به آنها اعلام می شود، به ۱۲ هزار و ۲۶۶ تومان تغییر پیدا کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همچنین نرخ خرید پوند انگلیس امروز در بانک ها ۱۳ هزار و ۵۷۹ تومان اعلام شده که نشان می دهد قیمت خرید یورو و پوند به نسبت روز گذشته در حدود ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

 

شعب ارزی برخی از بانک های عامل مشخص شده از سوی بانک مرکزی می توانند در صورت کامل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشوررهای همسایه و مشترک المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها بگیرند. نرخ فروش ارز مسافرتی در این شعب امروز بدون درنظر گرفتن کارمزد، ۱۲ هزار و ۵۸۴ تومان است که با درنظر گرفتن کارمزد یانک مرکزی و بانک عامل، قیمت فروش آن به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

 

همچنین آن طور که صرافی ها اعلام کرده اند، قیمت هر لیر ترکیه امروز به ۲۱۲۰ تومان، درهم امارات ۲۹۹۰ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۵۰ تومان رسیده است.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics