تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت گفت: دانش مدیریتی کم نداریم اما عملکردهای نامطلوب در سایه انتخاب‌های ناشایست اجازه نمی‌دهد که نتیجه مطلوبی در حوزه‌های مختلف مدیریتی کسب کنیم و فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دومین همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده امروز روز چهارشنبه (۱۲ دی‌) برگزار شد. در این مراسم محمدرضا نعمت زاده گفت: در کشور دانش مدیریتی کم نداریم، اما متاسفانه در عملکردهای مدیریتی نمی‌توانیم نتیجه مطلوب را دریافت کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: کشور ما در نظام آموزش عالی و تسلط بر علوم جدید مدیریت چیزی در مقایسه با کشورهای دیگر کم ندارد اما عملکردهای نامطلوب در سایه انتخاب‌های ناشایست اجازه نمی‌دهد که ما نتیجه مطلوبی در حوزه‌های مختلف مدیریتی کسب کنیم.

 

نعمت‌زاده یکی از علل مهم در عملکرد نامطلوب مدیریتی را بی توجهی به مباحث ذاتی و فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: وقتی در حوزه‌های مدیریتی شاهد عملکردی خارج از فرهنگ جامعه، فرهنگ اجتماعی و خانوادگی هستیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که این اصول مدیریتی نتیجه بخش باشد.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت اصل مهم در موفقیت یک مدیریت را توجه به امر جمعی دانست و گفت: کم توجهی به امر جمعی در پیشبرد امور جمعی و تمرکز بر فردگرایی نه تنها حاصلی ندارد، بلکه مولود مشکلات زیادی در حوزه مدیریت خواهد شد.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics