تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت دانشگاه امیرکبیر از صاحبان ایده حوزه بین‌الملل

دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایده‌های نوین همکاری‌های بین‌المللی نوآوران حمایت می‌کند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به اهداف و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و لزوم توجه به افزایش کیفیت و کمیت خدمات بین‌المللی در حوزه‌های مختلف از تمام افراد و گروه‌های نوپای علاقه‌مند و صاحب ایده در حوزه فعالیت امور بین‌الملل حمایت می‌کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

صاحبان ایده برای مشارکت در این برنامه می‌توانند برنامه کسب‌ وکار (در هر سطح بلوغ کاری)، رزومه و مشخصات تماس خود را تا 19 دی ماه جاری به نشانی abhary.m@aut.ac.ir ارسال کنند. 

 

ایده‌های ارسال شده به حمایت‌های دفتر علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، می‌توانند مواردی چون شامل جذب دانشجو از کشورهای مسلمان و همسایه، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و مدارس تابستانی و زمستانی با استانداردهای بین‌المللی، ارائه خدمات ویزا، اقامت و گردشگری به دانشجویان و اساتید ایرانی و خارجی و ارائه خدمات برگزاری کارگاه‌های تخصصی باشند.

 

ارائه بسته کامل خدمات فرصت مطالعاتی به دانشجویان متقاضی ایرانی و خارجی  و همچنین در خارج از دیگر موارد در این زمینه است. 

 

بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، پس از دریافت اطلاعات متقاضیان، جلسه‌ای با منتخبان به‌منظور نهایی‌سازی مدل همکاری و شروع برنامه توسط ارائه‌دهنده برگزار خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics