تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲ شرکت بزرگ توزیع و پخش عمده مواد غذایی در کرمان پلمب شد

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از پلمب ۲ شرکت بزرگ توزیع و پخش مواد غذایی و کالا‌های اساسی مردم در کرمان به دلیل گرانفروشی خبر داد.

 

محمدعلی سلیمانی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار داشت: به دستور دادستان کرمان ۲ شرکت بزرگ توزیع و پخش مواد غذایی و کالا‌های اساسی مردم به دلیل گرانفروشی خبرداد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای فاز عملیاتی طرح مبارزه با گرانفروشی سه اکیپ متشکل از اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، اداره کل تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، اداره اماکن عمومی پلیس، سازمان صنعت معدن وتجارت، سازمان جهاد کشاوری به سرپرستی قضات ویژه از شرکت‌های بزرگ توزیع و پخش مواد غذایی و عمده فروشی‌های سطح شهر به صورت سرزده بازدید بعمل آوردند.

 

این مقام قضائی عنوان کرد: با توجه به احراز گرانفروشی توسط ۲ شرکت بزرگ توزیع و پخش با دستور مقام قضائی عمده فروشی‌های مذکور پلمب و برای آنان تشکیل پرونده شد و افراد تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای دستور ریاست قوه قضائیه و دادستان کل کشور طرح مبارزه با اخلال گران در نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی به صورت مستمر در قالب عملیات‌های قاطعانه از سوی سیستم قضائی استان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است طرح مبازره با اخلال گران نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی از ابتدای دی ماه در استان کرمان وارد فاز عملیاتی شده است و طی چند روز گذشته چندین واحد صنفی متخلف که اقدام به گرانفروشی کالا‌های اساسی مردم در شهر‌های مختلف می‌نمودند پلمب شده اند.
 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics