تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صدور مجوز و پیشنهاد افزایش سرمایه دو شرکت بورسی

سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۲۰ درصدی شرکت بیمه اتکایی امین موافقت کرد. همچنین هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو، افزایش سرمایه ۹۰۹ درصدی را به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، افزایش سرمایه ۵۰۰ میلیاردی شرکت بیمه اتکایی امین از مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.

افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین به منظور اصلاح ساختار مالی خواهد بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه "اتکام" حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

 

پیشنهاد افزایش سرمایه ۹۰۹ درصدی "تپکو"

هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۱ هزار و ۲۴۶ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریالی، معادل ۹۰۹ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داد.

 

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۲ هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال به ۲۳ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال دارد.

 

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "تپکو" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه که در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

 

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics