تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز همکاری آموزشی دانشگاه‌های علوم بهزیستی و علوم پزشکی ارتش

تفاهم نامه همکاری آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دانشگاه علوم پزشکی ارتش به امضای روسای دو دانشگاه رسید.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، آرش میراب زاده، معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برقراری ارتباطات آموزشی با تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران، جزو برنامه‌های معاونت آموزشی دانشگاه است تا بتوانیم فیلدهای آموزشی را افزایش داده و ارتباطات گذشته را نظام مند کنیم؛ ضمن آن که از بروز مشکلات احتمالی نیز، پیشگیری کرده باشیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: اولین تفاهم نامه با موضوع " همکاری آموزشی و تامین عرصه خدمات درمانی در زمینه بالینی جهت اجرای برنامه های آموزشی "، پس از سه نشست با معاون آموزشی، مدیران و در نهایت، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارتش، به امضاء روسای دو دانشگاه رسید.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به مفاد این تفاهم نامه، اظهار کرد: دانشجویان چهار گروه کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، برای کارآموزی و کارورزی، از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ارتش به عنوان فیلدهای آموزشی استفاده خواهند کرد و متقابلاً، اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز در راه‌اندازی دوره‌های آموزشی و مراکز درمانی توانبخشی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ارتش، مشاوره و همکاری خواهند داشت.

 

میراب‌زاده افزود: همچنین براساس تفاهم نامه منعقد شده، دستیاران روانپزشکی و دستیاران طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش می‌توانند در قالب دوره‌های چرخشی، از فیلدهای آموزشی روانپزشکی و توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی استفاده کنند، ضمن آن که حق‌الزحمه اساتید و اعضای هیات علمی دو دانشگاه محفوظ خواهد بود.

 

میراب زاده در ادامه تاکید کرد: مقدمات انعقاد تفاهم همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و بقیه الله و همچنین شرکت نفت انجام شده و امیدواریم با همکاری دانشگاه‌ها، تا آخر امسال و اوایل سال آینده، به تدریج فیلدهای آموزشی دانشجویان افزایش یابند.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاکید کرد: با اجرای موارد همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران (کلان منطقه ۱۰)، نقش گروه‌های آموزشی حذف نمی‌شود بلکه بعد از امضای تفاهم نامه‌ها، گروه‌ها وارد عمل شده و از مفاد این تفاهم‌نامه ها، به نفع دانشگاه استفاده خواهند کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این دانشگاه با ۲۲ گروه آموزشی و هشت مرکز تحقیقات نسبت به تربیت نیروی متخصص در رشته‌های تخصصی سه حوزه سلامت (رفاه و سلامت اجتماعی ، سلامت روانی و توانبخشی) همچون " روانپزشکی، روانشناسی، پرستاری توانبخشی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و روانشناسی بالینی، مدیریت رفاه و سلامت اجتماعی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، ارتوپدی فنی، ارگونومی، گفتاردرمانی، سالمندشناسی، رشد و پرورش کودکان پیش از دبستان، سلامت در حوادث و بلایا و ... " می پردازد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics