تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد صفر بودجه حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به رشد ۱۸ درصدی بودجه دانشگاه های علوم پزشکی گفت: متاسفانه رشد بودجه فرهنگی دانشجویی در وزارت بهداشت صفر بوده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر دکتر محمدرضا فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بودجه دانشگاه های علوم پزشکی در مجموع حدود ۱۸ درصد رشد داشته است و بودجه در بخش آموزش پزشکی نیز ۱۸ درصد افزایش داشته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی گفت: متاسفانه بخش آموزش و فرهنگی و دانشجویی با هم دیده می شود و رای به تفکیک بخش دانشجویی داده نشد. از همین رو رشد بودجه حوزه فرهنگی و دانشجویی صفر بوده است.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اظهار داشت: این در حالی است که بودجه برخی از دانشگاه ها در حوزه دانشجویی و فرهنگی کمتر از سال گذشته شده است و سال آینده قطعا با مشکل جدی مواجه می شویم.

 

وی گفت: در بودجه سال جاری نیز به اشتباه ۵ میلیارد تومان بودجه فرهنگی از حوزه فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت حذف شده است و گفته اند که آن را با ۵۰۰ میلیون تومان ترمیم می کنند. در صورتی که با این کمبود بودجه کارهای فرهنگی که در سطح ملی از سوی ستاد وزارت بهداشت انجام می شود دچار مشکل خواهد شد.

 

فراهانی یادآور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی و اینکه در حوزه معیشتی هزینه ها بالا رفته است اما دولت سعی کرد این مسئله مشکلی برای دانشگاه ها ایجاد نکند و مواد غذایی اولیه از جمله گوشت، روغن و برنج تامین شد و امسال مشکلی از این بابت نداشتیم اما با وضعیت بودجه ای برای سال آینده و اینکه سایر هزینه ها رفته بالا است اگر دانشگاه ها در حوزه رفاهی کم بیاورند از سایر بخش های فرهنگی و ورزشی بودجه خود را تامین می کنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics