تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارخانه‌های اشتغال‌ زا نباید به دلیل بدهی یا معوقه‌ بانکی تعطیل شوند

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت از بنگا‌های اقتصادی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اجازه نخواهیم داد کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی اشتغالزا در بحث بدهی یا معوقه‌ بانکی تعطیل شوند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در نشست پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی اشتغال زا در بحث بدهی یا معوقه‌ بانکی تعطیل شوند، بر حمایت از سرمایه گذاری سالم تاکید کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اظهار کرد: تکلیف داریم در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری کنیم، نباید کارخانه‌ای که در حال کار است و بدهی دارد تعطیل شود. حمایت از بخش خصوصی وظیفه شرعی ما است که باید دست در دست هم داده تا چرخ کارخانه‌ها بچرخد نه اینکه آن‌ها را تعطیل کنیم.

 


حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه با اظهار اینکه برخی بانک‌ها اعتباراتی را در قالب ایجاد کارخانه‌های تولیدی به اشخاص پرداخت کرده اند،؛ اما کارآفرینی انجام نگرفته است، گفت: بانک‌ها تسهیلاتی را به منظور کارآفرینی و ایجاد اشتغال پرداخت کرده اند، اما اقدامی در راستای اشتغالزایی صورت نگرفته است، هر بانکی که چنین اعتباری داده با آن بانک در چارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: بانک‌ها می‌بایست با مجموعه‌ تولیدی که ۱۰ نفر از آن نان میخورند مدارا کنند و بر تسهیلات اعطایی نیز بیشتر نظارت کنند که اعتبارات کجا خرج می‌شوند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics