تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اولین دوره پرورش متخصصان تعالی صنعت گردشگری

برای نخستین بار همایش جایزه ملی تعالی در صنعت گردشگری کشور به همت پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم دانشگاه علم و فرهنگ و با همکاری نهادهای مرتبط و استادان و بزرگان این صنعت اسفند ماه امسال برگزار خواهدشد. هدف از این جایزه گسترش فرهنگ تعالی در شیوه‌های مدیریت، مشتری‌مداری، توسعه سرمایه انسانی و دستاوردهای اقتصادی کسب و کارهای فعال در حوزه گردشگری است. کارناوال حمایت رسانه ای خود را از این رویداد ارزشمند کشوری اعلام می‌کند و در ماه‌های آینده پوشش‌دهنده اخبار رویداد خواهدبود.

در راستای آمادگی شرکت‌کنندگان در این جایزه ملی، روز شنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ اولین دوره پرورش متخصصان تعالی با حضور بیش از ۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان سازمان‌های فعال در صنعت گردشگری برگزار شد. این دوره به پرورش متخصصان و نمایندگان تعالی درون سازمانی اختصاص داشت که از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۷:۰۰ در محل سالن کنفرانس مرکزی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

 

در گام بعد و پس از آشنایی نمایندگان سازمان‌ها با مدل جهانی تعالی که برای صنعت گردشگری ایران بومی‌سازی شده است، کارشناسان این همایش ضمن حضور در محل کسب و کارها به ارزیابی سازمان ها و شرکت ها در بهمن ماه سال جاری می‌پردازند. نتیجه ارزیابی ها در جشنواره تعالی صنعت گردشگری که در اسفند ماه برگزار می شود اعلام و برترین سازمان های صنعت گردشگری در زمینه تعالی سازمانی معرفی خواهند شد.

 

راهنمای جامع سفر و گردشگری، کارناوال نیز افتخار دارد ضمن حضور در فرایند ارزیابی، به عنوان یک سازمان با هدف تعالی در فرایند جایزه ملی نیز شرکت داشته باشد.

 

منبع خبر: کارناوال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics