تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در مرکز رشد دانشگاه آزاد

دفتر پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌ها، مشارکت موثر اساتید و پژوهشگران دانشگاهی مستقر شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهندس شهریار داری‌پور، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در مراسم افتتاح این دفتر که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و جمعی از اساتید برگزار شد، افزود: هدف از ایجاد این دفتر ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه، انجام فعالیت‌های تحقیقاتی، تعامل علمی بین شرکت پالایش گاز ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و برگزاری نشست‌های علمی و کاربردی و ایجاد فناوری‌های جدید است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی گفت: واحدهای پژوهش و فناوری شرکت‌ها به طور کلی فعالیت‌هایی از جمله بهبود کیفیت محصول، تولید محصول جدید، رفع موانع تولید، افزایش‌ سودآوری، کاهش ضایعات، بهینه‌سازی فرایندها، انتقال و جذب فناوری‌ها، کسب دانش فنی برای تولید و غیره را دنبال می‌کند.

 

احسان نوراللهی، رئیس واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام نیز اظهار کرد: به منظور افزایش اثربخشی و تسهیل ارتباط با اساتید و دانشجویان دانشگاه دفتر پژوهش و فناوری این شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام راه‌اندازی شده است؛ این دفتر به عنوان سومین دفتر حوزه پژوهش و فناوری بعد از دانشگاه‌های ایلام و دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح و راه‌اندازی شده است.

 

وی افزود: کارشناسان حوزه پژوهش و فناوری با حضور در این دفتر پاسخگوی سؤالات و موضوعات اساتید و دانشجویان در حوزه‌های مختلف خواهند بود.

 

همچنین دکتر محمد میرزایی حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این مراسم گفت: استقرار این دفتر برای استفاده از توان کاربردی و عملیاتی و تلفیقی از علم و تجربه در کنار هم در جهت توسعه و پیشرفت دو مجموعه است.

 

وی افزود: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به منظور تبدیل خلاقیت‌ها و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به محصولات قابل ارائه به بازار و صنعت، فعالیت دارد.

 

وی گفت: هم ‌کنون چهار هسته و یک واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام مستقر هستند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics