تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مردم فریب شایعات را نخورند

چند روز پیش شایعاتی در مورد یکی از بانک‌های خصوصی کشور مطرح شد. در این رابطه دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد بانکی که این شایعات در مورد آن پیش آمده از بانک‌های موفق خصوصی کشور در جذب سپرده است و افراد معاند با این اخبار، سعی در اخلال در نظام بانکی کشور را دارند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا محمدرضا جمشیدی - دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، با اشاره به آرامشی که با اعمال سیاست‌های بانک مرکزی در نظام بانکی کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: تعدادی از رسانه‌های بی‌هویت خارجی با نشر شایعه علیه یکی از بانک‌های کشور یا سهام‌داران آن‌ها کوشش کرده‌اند که این آرامش را تحت‌الشعاع تهاجماتی علیه نظام بانکی کشور قرار دهند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: از این رو لازم است به سپرده‌گذاران همه‌ بانک‌های کشور یادآوری شود که تمامی عملکرد بانک‌ها تحت نظارت دقیق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و در عین حال سپرده تمامی سپرده‌گذاران بانک‌ها تا سقفی مشخص مورد تضمین صندوق تضمین سپرده‌های بانکی قرار دارد.


دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی توصیه کرد که مردم بهتر است هرگونه خبر یا شایعه‌ای علیه بانک‌ها را از طریق سایت‌ بانک‌های ذی‌ربط یا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار دهند.


به گفته جمشیدی، بانکی که این شایعات در مورد آن پیش آمده از بانک‌های موفق خصوصی کشور در جذب سپرده است و افراد معاند با این اخبار، سعی در اخلال در نظام بانکی کشور را دارند.


در همین رابطه روابط عمومی بانک مرکزی نیز در اطلاعیه ای مطالب منتشر شده از سوی رسانه های معاند پیرامون یکی از بانکهای کشور را در راستای  تلاش آنها برای ضربه زدن به بازار پول دانست و از تحت تعقیب بودن عوامل انتشار این خبر در فضای مجازی خبر داد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics