تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

به دنبال واگذاری پارک‌های فناوری به بخش خصوصی هستیم

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: پیشرفت قابل توجهی در پارک‌های علم و فناوری انجام شده است و به دنبال واگذاری این حوزه به بخش خصوصی هستیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری  ایسنا، سورنا ستاری بعداز ظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاح نخستین پارک علم و فناوری سلامت کشور درباره راهگشایی این پارک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون بیش از ۴۰ پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد، ولی در حوزه سلامت یک یا دو پارک مشغول به فعالیت هستند. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: شرکت‌های زیادی در این پارک‌ها در حال فعالیت هستند و این امر موضوع در استان اصفهان به طور ویژه‌ مورد توجه واقع شده است. حوزه سلامت در شاخه‌های مختلف بازار فوق‌العاده‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود تا شرکت‌های بسیاری رشد کنند.

 

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: پیشرفت قابل توجهی انجام شده است و با همدلی که در شرکت‌های دانش‌بنیان و استان اصفهان است، اتفاقات خوبی رقم زده شده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: نسل جدید پارک‌های علم و فناوری به سمت واگذاری به بخش خصوصی می‌رود و حتی تاسیس پارک و زیرساخت‌ها توسط این بخش اجرا خواهد شد و به همین دلیل به دنبال راه‌اندازی این پارک‌ها در شهرها هستیم. این اتفاق در تهران پیش از این رخ داده است.

 

 نخستین پارک علم و فناوری سلامت اصفهان واقع در معاونت غذا و داروی این شهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics