تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تا اطلاع ثانوی از سفر به گرجستان خودداری کنید

وزارت امور خارجه ایران پس از شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گرجستان در توصیه ای به مسافران ایرانی، از آنها خواست تا اطلاع ثانوی به غیر از موارد ضروری از سفر به این کشور خودداری کنند. در اطلاعیه وزات امور خارجه در این زمینه چنین آمده است:

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری کارناوال با توجه به اخبار مربوط به شیوع آنفلوانزای خوکی در کشور گرجستان، به هموطنان عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند، توصیه می‌شود جز در موارد ضروری تا اطلاع ثانوی از سفر به گرجستان خودداری کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در همین رابطه و بر اساس اعلام مقام های درمانی گرجستان تا کنون حداقل ۱۵ تن بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزای خوکی جان خود را در این کشور از دست داده اند. این ویروس که با نام علمی H۱N۱ شناخته می شود، از اواخر سال گذشته به سرعت در کشور گرجستان شیوع پیدا کرده و بیش از ۶۰۰ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس تحت درمان قرار گرفته اند. مقام های درمانی این کشور از مردم خواسته اند در صورت مشاهده علائم تنفسی سریع به مراکز درمانی مراجعه کنند. همچنین وزارت بهداشت گرجستان در اطلاعیه ای اعلام کرده است که دولت تمام هزینه های درمان مبتلایان به ویروس آنفولانزای خوکی را تقبل می کند. 

 

در همین زمینه و بر اساس اعلام خبرگزاری شینهوا، دولت با توجه به شیوع این ویروس مدارس و مهدکودک های این کشور را تا اطلاع ثانوی و همچنین تعدادی از دانشگاه ها را تا ۲۱ ژانویه تعطیل کرده است. البته وزارت بهداشت گرجستان در خبر خود اعلام کرده در شرایط کنونی، خطر اپیدمی این بیماری هنوز این کشور را تهدید نمی کند. 

منبع خبر: کارناوال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics