تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار خلاصه خبرهای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی

خبرنامه جدید بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) برای ماه دسامبر، به تازگی منتشر شده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از حسابرس بنیاد در هر ماه خبرهایی منتخب از ماه گذشته به همراه بخشهایی در مورد خبرها و ارتباطشان با رویدادها را جمع بندی و ارائه می کند. موارد خبری مورد توجه بنیاد شامل اخبار مربوط به اسناد منتشرشده یا صادرشده، کنفرانسهای اینترنتی، رویدادها و انتصابها می باشد.


خبرنامه ماه دسامبر شامل سخنرانی رئیس بنیاد درباره آمادگی برای بحران مالی، کنفرانس اینترنتی جدید درباره استاندارد بین المللی گزارشگری مالی شماره 17، و خبرهایی در مورد بررسی پس از پیاده سازی استاندارد بین المللی گزارشگری مالی شماره 13 با عنوان اندازه گیری ارزش منصفانه است.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1397/10/24 19:37:54   |
0     0
بنیاد استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی (IFRS Foundation) مرجع تدوین استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی (IFRS) است. این بنیاد ابتدا ژوئن ۱۹۷۳ با نام کمیته استانداردهای حسابداری بین‌المللی (IASC) در لندن، انگلستان راه‌اندازی شد، و سپس در ۱ آوریل ۲۰۰۱ به نام بنیاد استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی تغییر نام یافت.این بنیاد یک سازمان غیرانتفاعی عام‌المنفعه می‌باشد. اهداف اصلی این بنیاد عبارت‌اند از:

ایجاد مجموعه‌ای واحد، با کیفیت بالا، فهم‌پذیر، لازم‌الاجراشدنی، و جهانی از استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی از راه نهاد استانداردگذار خود، هیئت استانداردهای حسابداری بین‌المللی (IASB)، که از ۱ آوریل ۲۰۰۱ راه‌اندازی شد؛:* ترویج استفاده و به‌کارگیری دقیق این استانداردها؛:* توجه به نیازهای گزارشگری مالی اقتصادهای در حال توسعه و واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط؛ و
هم‌گرایی استانداردهای حسابداری ملی و بین‌المللی با ارائهٔ راه‌کارهای با کیفیت بالا.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics