تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک چین امکان پرداخت با یوان را در آمریکا فراهم می‌کند

شعبه نیویورک بانک چین امکان معامله با یوان را به جای دلار در سال جاری برای شرکت های چینی در پایگاههای تجارت الکترونیک آمریکا فراهم می کند .

 

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری رسمی ژینگهوا گزارش داد که شعبه نیویورک بانک چین امکان معامله با یوان را به جای دلار در سال جاری برای شرکت های چینی در پایگاههای تجارت الکترونیک آمریکا فراهم می کند .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


مقامات اجرایی این بانک با این ادعا که خدمات بیشتری در اختیار نهادهای کوچک و متوسط درگیر معاملات بین مرزی بین آمریکا و چین قرار خواهد گرفت، گفتند پرداخت به یوان با راه اندازی عملکردهای جدید e_Mpay ممکن میشود. e_Mpay یک سیستم پرداخت بین مرزی است که در سال 2016 توسط این شعبه راه اندازی شد .

 


این شعبه در حال ایجاد یک سیستم با استفاده از پایگاهی است که هم اکنون وجود دارد و هدف آن به گفته ژو چن، رئیس بانک چین تسهیل تجارت برای تاجران الکترونیکی است .


وی اضافه کرد این سیستم تابع قوانین ضد پولشویی آمریکا از طریق هوش مصنوعی و فناوری های ایمنی سایبری است .
بانک چین در گذشته با قوانین ضد پولشویی خارجی مشکل داشت. در فوریه 2017 این بانک توافق کرد 600 هزار یورو (688 هزار دلار) جریمه برای یکی از پرونده های شعبه میلان خود بپردازد. بازرسان ادعا کرده بودند بیش از 4.5 میلیارد یورو از ایتالیا بین سال های 2006 تا 2010 به چین قاچاق شده است .

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics