تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

29 هنرمند کامیارانی تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران گفت: 2 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های اشتغالزایی حوزه مشاغل خانگی به 29 هنرمند کامیارانی پرداخت شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، زبیر حسین پناهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر به 2٩ هنرمند دارای شرایط این تسهیلات قرض‌الحسنه با سود چهار درصد و بازپرداخت سه ساله پرداخت شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این تسهیلات به هنرمندان فعال در رشته های گرافیک، تجارت الکترونیک، نرم افزار و رسانه برخط، انیمیشن، طراحی و ساخت عروسک، رودوزی های مدرن، تصویرگری، صحافی دستی، ساخت ماکت صحنه، تدوینگری فیلم، ساخت آهنگ، تنظیم آهنگ، فیلمنامه نویسی، سفال و سرامیک مدرن پرداخت شد.

 

حسین پناهی یکی از اولویت ها و دغدغه های مهم دولت را بهبود وضعیت اشتغال در جامعه دانست و تاکید کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاهی فرهنگی در راستای حمایت از فعالان فرهنگ و هنر گام بر می دارد.


به گزارش ایرنا، شهرستان کامیاران بیش از 200 هنرمند در حوزه های مختلف هنری دارد که در قالب 6 انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران ساماندهی شده اند.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

منبع خبر: دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics