تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نوبخت: دو‌مین ‌بسته حمایتی دولت به‌زودی ‌واریز می‌شود

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز نخستین بخش بسته جبرانی دولت بالغ بر ۴هزار و ۵۰۰میلیارد تومان خبر داد و گفت: دو‌مین ‌بسته حمایتی دولت به‌زودی ‌واریز می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت صبح امروز و در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، نخستین هدف سفر خود را ابلاغ سلام رئیس جمهور و هیئت وزیران عنوان کرد و اظهار داشت: این منطقه مورد توجه دولت است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه برای توسعه بیشتر این منطقه 16 پروژه با اعتبار بالغ بر 686 میلیارد تومان پروژه در نظر گرفته است که ظرف امسال و سال آینده اجرایی می‌شوند، افزود: این منطقه از کشور استعداد رشد و توسعه بیش از این را دارد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ‌وعده دولت مبنی بر پرداخت بسته حمایتی به ‌کارمندان دولت، ‌بازنشسته‌ها، مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی و همه کسانی که در بخش غیردولتی از طریق تأمین اجتماعی دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان است، گفت: خوشبختانه موفق شدیم نخستین بخش بسته جبرانی را بالغ بر 4هزار و 500میلیارد تومان تقدیم کنیم که دو روز پیش انجام شد و خود را برای اقدام مشابه در آینده نزدیک آماده می‌کنیم.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1397/10/28 23:58:15   |
0     0
پس از آنکه از میانه سال 96 نوسانات ارزی شروع شد و نهایتا چند صد درصد افزایش یافت، قیمت اجناس مختلف نیز به شدت رشد کردند و توان خرید اقشار کم درآمد کاهش یافت. همزمان تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران نیز مشکلاتی را برای اقتصاد کشور به وجود آورد. آنطور که نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه اعلام کرده، دولت برای جبران این شرایط پنج بسته حمایتی ضد تحریم در نظر گرفته که از جمله آنها، واریز بسته حمایتی دولت و فوق العاده جبرانی برای کارمندان و کارگران (بسته حمایتی کارگران) و اقشار کم درآمد است تا بخشی از این تنگی معیشتی جبران شود. بر این اساس همه افرادی که درآمد زیر 3 میلیون تومان دارند، مشمول دریافت طرح بسته حمایتی دولت و سبد کالا 97 خواهند بود. بررسی ها نشان می‌دهد توزیع بسته حمایتی دولت به حساب یارانه افراد آغاز شده و تا کنون افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارمندان دولت و برخی از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند، کارت یارانه آنها شارژ شده است و باقی افراد نیز به زودی شارژ خواهند شد. البته دولت جزئیات اجرای طرح و زمان بنددی توزیع سبد حمایتی کالا و بسته حمایتی معیشت کارگران را به طور دقیق مشخص نکرده و نگفته چطور تشخیص می دهد حقوق زیر سه میلیون را و یا افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده و حقوق کمی دریافت می کنند چه باید بکنند. در حالی که می توانست سایت سبد کالا یا سایت بسته حمایتی دولت به منظور استعلام این بسته ها راه اندازی کند و مردم را از سردرگمی خارج کند. دولت تنها به اینکه در آینده طی اطلاعیه ای نحوه توزیع بسته حمایتی مشخص خواهدشد اکتفا کرده که به محض اطلاع رسانی جزئیات توزیع سبد کالا 97 و نحوه استعلام آن از همین طریق اطلاع رسانی می شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics