تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه مشاغل خانگی موجب ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود

مریم بیدخام در حاشیه برپایی دومین نمایشگاه خانواده مینودری اظهار داشت: فعالیتهای هنری و کسب و کار با رویکرد صنایع دستی و مشاغل خرد و خانگی به افزایش نشاط اجتماعی کمک می کند و اشتغال پایدار با ایجاد مشاغل خانگی یکی از ضرورتهای رونق اقتصادی در شرایط کنونی است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، وی اضافه کرد: نمایشگاه صنایع دستی و هنری علاوه بر ایجاد اشتغال به افزایش نشاط اجتماعی منجر خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین یادآورشد: مشاغل خرد و خانگی بسترمناسبی برای اشتغالزایی تمامی اعضا خانواده به شمار می رود و بانوان با آثار هنری و فرهنگی می توانند با کمترین هزینه و مواد اولیه در کنار خانواده اشتغال مناسبی داشته باشند.

 

وی به اهمیت پر کردن اوقات فراغت گروههای سنی اشاره کرد و گفت: بانوان با انجام فعالیتهای هنری می توانند در کنار امرار معاش برای خود اوقات فراغت مناسبی نیز مهیا کنند.

 

بیدخام اضافه کرد: مشاغل خانگی با توجه به هزینه و سرمایه گذاری کمتر نسبت به سایر مشاغل و فعالیت در محیط خانه بیشتر مورد توجه بانوان قرار می گیرد و تولید کالا با ذوق و استعداد بانوان و فروش بدون واسطه آن با ایجاد انگیزه بالایی همراه است و پس از مدتی به افزایش نشاط اجتماعی و شادابی بانوان منجر می شود.


بیدخام با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال و کسب و کار بانوان هر ماه در قزوین برگزار می شود، یادآورشد: ثابت بودن مکان نمایشگاه باعث می شود بازدید کننده های مستمری برای تهیه و تامین صنایع دستی به این مکان مراجعه کنند و همواره برای فعالان هنری بانوان هم یک درآمد پایدار ایجاد شود. 

منبع خبر: دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics