تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شاخص بورس ۵۵۶ واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۵۵۶ واحد افت کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 2میلیارد و 339میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 692میلیارد تومان در 176هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 556واحدی در ارتفاع 165هزار و 574واحد قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و بانک تجارت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

 

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 161واحد، کل (هموزن) 116واحد، قیمت (هموزن) 81واحد، آزاد شناور، 953واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم هم به‌ترتیب 281 و 1722واحد افت را به‌ثبت رساند.

 

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 748میلیون ورقه به‌ارزش 428میلیارد تومان در 111هزار نوبت، آیفکس 11واحد افت کرد و در ارتفاع 1992واحد قرار گرفت.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1397/10/30 21:09:43   |
0     0
در جریان معاملات امروز گروه های شیمیایی، خودرو و سرمایه گذاری ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های بازار قرار گرفتند.
امروز بیش از 564 میلیون برگه سهم به ارزش یک هزار و 48 میلیارد ریال در 44 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد که حق تقدم پارس خودرو با معامله 162 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق مشارکت ملی نفت ایران با معامله 100 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.
همچنین در این روز نمادهای مخابرات، هلدینگ پارسیان، گل گهر، ملی مس، پتروشیمی خارک، ایران خودرو و پالایشگاه تهران با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص افت 590 واحدی این متغیر را رقم زدند. به این ترتیب شاخص کل امروز در عدد 78 هزار و 869 به کار خود پایان داد.
شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 513 و 721 واحد افت کردند.
صدرنشینی بازار امروز نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای تامین ماسه ریخته گری، حمل و نقل توکا، بین المللی محصولات پارس، حمل و نقل پتروشیمی، شیش و گاز، سپنتا و معادن بافق بود.
در مقابل نمادهای پتروشیمی شازند، سرما آفرین، پتروشیمی آبادان، سیمان هگمتان، پتروشیمی خارک، معدنی دماوند و فولاد صبانور با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.
طولانی ترین صف های خرید امروز هم متعلق به نمادهای اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق امین یکم، پارند پایدار سپهر، اوراق صکوک مرابحه سایپا و سهام حمل و نقل پتروشیمی بود.
در مقابل گروهی دیگر برای خروج از واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر، سهام پتروشیمی شازند، سهام پتروشیمی خارک، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، اوراق صکوک بنا گستر کرانه، سهام سیمان قائن و اوراق صکوک مرابحه سایپا بیشترین عرضه ها و طولانی ترین صف های فروش را تشکیل داد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics