تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چهارمین عرضه اولیه در راه بورس

در آخرین روز معاملاتی بورس تهران در این هفته، یک شرکت جدید در بورس عرضه خواهد شد که در این صورت این چهارمین شرکتی است که در سال جاری در بورس عرضه می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، طبق اطلاعیه‌ای که شرکت بورس اوراق بهادار تهران رسما منتشر کرده است، چهارشنبه جاری(سوم بهمن) ۱۰ درصد از شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم بورس عرضه خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این عرضه به روش ثبت‌سفارش و با کف قیمت هر سهم ۱۹۵ تومان و سقف قیمت ۲۰۵ تومان عرضه خواهد شد. در عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ۵۰۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰ درصد از کل سهام این شرکت فروخته می‌شود.

 

طبق اطلاعیه‌ای که مدیریت بازار بورس تهران اعلام کرده فقط ورود قیمت در محدوده قیمتی یاد شده مجاز است و کشف قیمت صرفا در این محدوده انجام می‌شود.

 

همچنین هر کد حقیقی یا حقوقی در این عرضه، حداکثر تا ۲۰۰۰ سهم می‌تواند خریداری کند و  متعهد خرید این سهم، در صورت عدم خریداری این سهم توسط عموم تا سقف ۵۰ درصد خرید را تعهد کرده است.

 

 اگر طبق این اطلاعیه تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم بورس عرضه شود این چهارمین عرضه شرکت بورس در سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics