تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عرضه ۱۵۶ هزار تن فولاد، مس و آلومینیوم در بورس کالای ایران

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه اول بهمن ماه میزبان عرضه انواع محصولات فلزی است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از بازار سرمایه ایران، به این ترتیب در این تالار ۵۵ هزار و ۶۰ تن سبد مخلوط، ۵ هزار و ۵۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط، ۹۱ هزار و ۵۶۰ تن انواع ورق های گرم، سرد، قلع اندود و گالوانیزه، ۲ هزار تن مس کاتد، ۲ هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۱۲۰ تن سولفورمولیبدن و ۴۹ کیلوگرم شمش طلا عرضه می شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه ۳۲ هزار و ۸۷۷ تن مواد پلیمری را تجربه می کند. براساس این گزارش، یک هزار و ۴۰۶ تن عایق رطوبتی و ۴۴ هزار و ۹۰۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

همچنین تالار صادراتی بورس کالای ایران، روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه میزبان داد و ستد ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن انواع قیر بود. طی این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز ۴ هزار تن شمش بلوم، ۳ هزار تن مس کاتد، ۷۴۵ تن مس مفتول و ۵۰۰ تن مس کم عیار معامله شد.

 

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله ۳ هزار و ۳۷۲ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۱۶۸ تن مواد پلیمری، ۶۷۰ تن قیر و ۶۵۰ تن گوگرد بود. براساس این گزارش، ۱۴۲ تن نخ پلی استر نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

منبع خبر: بازار سرمایه ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics