تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مقاله استاد ایرانی در بین پراستنادهای ۲۰۱۸

مقاله علمی عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز جزء مقالات پراستناد سال ۲۰۱۸ انتخاب و معرفی شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا،  مقاله علمی پژوهشی میرزا آقا بابازاده -عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تبریز با عنوان Synthesis of a variety of key medicinal heterocyclic compounds via chemical fixation of CO۲ onto o-alkynylaniline derivatives (سنتز ترکیبات متنوع هتروسیکل دارویی از طریق تثبیت شیمیایی CO2 بر روی مشتقات اورتو ـ آلکینیل آنیلین) در سال ۲۰۱۸ در مجله Journal of CO2 Utilization  با نمایه ISI  و ضریب تأثیر ۵,۵ در جلد ۲۳ و صفحات ۵۰-۴۲ به چاپ رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طبق گزارش پایگاه استنادی Web of Science متعلق به مؤسسه تامسون رویترز، این مقاله  جزء مقالات پراستناد (Highly Cited Papers) سال ۲۰۱۸ در رشته شیمی انتخاب و معرفی شده است.  

 

مؤسسه تامسون رویترز هر سال مقالات منتشر شده در مجلات دنیا را در ۲۲ رشته موضوعی دسته‌بندی کرده و یک درصد مقالات هریک از رشته‌های موضوعی را بر حسب تعداد استنادها به‌عنوان مقالات پراستناد که بالاترین میزان اثرگذاری در آن حوزه خاص را داشته باشند، انتخاب و معرفی می‌کند.

 

بابازاده دانشیار پایه ۱۹ گروه شیمی آلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده که تاکنون موفق به چاپ ۷۵ مقاله ISI  و علمی ـ پژوهشی و ارائه ۱۶۵ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی شده و در سال ۱۳۹۷ به عنوان استاد نمونه و در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۸۶ و ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و در سال ۱۳۸۸ نیز پژوهشگر برتر استان آذربایجان‌شرقی معرفی شده است.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

وی دارای چهار طرح پژوهشی خاتمه یافته بوده و تاکنون راهنمایی پایان‌نامه ۹۵ دانشجوی کارشناسی ارشد و هشت دانشجوی دکتری تخصصی شیمی آلی را بر عهده داشته است.

 

بابازاده ریاست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics