تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گوچی میلیون دلاری بر سر دو راهی ایران و خارج

رضا قوچان نژاد برسردوراهی انتخاب باشگاه ایرانی و خارجی قرار گرفته است

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری اقتصادایران ،در این روزها علاوه بر داغ شدن جام ملت های آسیا بازار جذب بازیکن در داخل کشور نیز روزهای پر حاشیه ای رو دنبال می کند. یکی از این خبرها انتقال رضا قوچان نژاد به یکی از تیم ها داخلی از جمله پرسپولیس و تراکتورسازی است که در کنار اینها گویا استقلال و ذوب آهن نیز بدشان نمی آیاد که این مهاجم 31 ساله خوش نقش را به خدمت بگیرند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

قوچان نژاد که سابقه بازی در تیم زیر 19 ساله های تیم ملی هلند را در کارنامه دارد و بیشتر عمر فوتبال خود را در هلند و بلژیک بوده و گاها در تیم های عربی حضور داشته است، این روزها قیمت بالایی را در بازار نقل و انتقالات پیدا کرده که این امر انتخاب این بازیکن را برای مربیان و باشگاههای داخلی سخت کرده است.


پرسپولیسی ها که اولین خریدار گوچی بودند که بعد از اعلام نظر مدیر برنامه های وی در خصوص قیمت عقب نشستند و دلیلش را می توان برانکو دانست که می گوید دوست ندارد نظام مالی تیمش بهم بریزد و دو دستگی اینجاد شود، با شناختی که از برانکو داریم در این مواقع معمولا ترجیح می دهد روی گزینه های دیگر تمرکز کند.


در این بین شایعاتی هم از تبریز شنیده می شود، گفته می شود که تراکتوری ها خواهان رضا هستند و حاضرند مبلغ پیشنهادی را بپردازند که با نیم نگاهی به خریدهای این فصل تبریزی ها دور از ذهن نیست که این بازیکن موفق را در این تیم ببینیم. در پس این صحبت ها ذوب آهن و استقلال نیز که در ابتدای فصل ستاره های خود را از دست داده اند هم بدشان نمی آید که با گوچی به توافق برسند.


در نهایت باید منتظر ماند و دید که در نهایت رضا قوچان نژاد با کدام تیم به توافق می رسد. آیا تیم های ایرانی توانایی پرداخت دستمزد این بازیکن را دارند یا باز هم شاهد حضور این بازیکن در تیم های خارجی خواهیم بود.

 

منبع خبر: اکونیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics