تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شرکت های بزرگ ملزم به پرداخت مالیات در ایلام شدند

رئیس مجمع نمایندگان ایلام با اشاره به اینکه مقرر شده که شرکت ها مالیات و عوارض ارزش افزوده را در محل فعالیت خود پرداخت کنند، گفت: شرکت های بزرگ ملزم به پرداخت مالیات در ایلام شدند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، شادمهر کاظم زاده اظهار داشت: در ادامه روند بررسی بودجه لایحه ۹۸ در کمیسیون تلفیق مقرر شده که شرکت ها مالیات و عوارض ارزش افزوده را در محل فعالیت خود پرداخت کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کاظم زاده عنوان کرد: موضوعی که در بحث هزینه ای از اهمیت برخوردار است آن که از محل اخذ مالیات و عوارض ارزش افزوده واحدهای تولیدی در محل استقرار واحدهای تولیدی باید پرداخت شود.

 

وی تصریح کرد: یعنی شرکت های پتروشیمی، نفتی، خدماتی، تولیدی از جمله سد و نیروگاه سیمره باید مالیات و عوارض ارزش افزوده خود را در همان محل فعالیت پرداخت کنند که این موضوع می توانند به درآمد شهرداری ها و توسعه استان بسیار کمک کننده باشد.

 

وی ادامه داد: در حوزه درآمدی مسائل مختلفی است از جمله موضوعی که برای هم استانی ها از اهمیت زیادی برخوردار است بخشش سود وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان است که تا پایان اسفند ۹۸ تمدید شده است.

 

کاظم زاده عنوان کر: شخصی که وام زیر چهار میلیارد تومان دریافت کرده درصورتی که وام پرداخت شود صرفا همان اصل وام اخذ شود و بر سود چیزی اضافه نشود.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics