تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اطلاعات ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی کشور منتشر شد

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: اطلاعات بیش از ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در ۶۰ شهر از ۳۱ استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی منتشر شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، رضا اسدی‎فرد با اشاره به وجود اطلاعات آزمایشگاه‌ها و تجهیزات بر روی پایگاه اینترنتی شبکه، تصریح کرد: اطلاعات ۴۶۲ آزمایشگاه و بیش از ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در کشور روی سایت شبکه قرار گرفت تا در اختیار پژوهشگران و صنایع قرار گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این اطلاعات در زمینه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های مراکز عضو شبکه و نوع تجهیزات موجود در کشور است. صنایع و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

 

به گفته اسدی‌فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی آزمایشگاهی کشور است و خدمات آنها در دسترش کاربران قرار دارد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی و تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی از جمله وظایف شبکه است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics