تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کاهش آمار زندانیان مالی و مهریه در چهار ماه گذشته

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: با برنامه ریزی انجام شده در استان برای کاهش آمار جمعیت زندانیان خصوصا زندانیان مالی و مهریه در چهار ماه گذشته توفیقات بسیار خوبی داشتیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و اعضای شورای قضایی استان در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و معاونین گفت: جلسات شورای قضایی استان بصورت منظم هر ماه با حضور همه اعضا برگزار می‌شود که در این راستا تعامل و همکاری میان مسئولین دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌ها و انجام مأموریت‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به این موضوع که با برنامه ریزی انجام شده در استان برای کاهش آمار جمعیت زندانیان خصوصا زندانیان مالی و مهریه در چهار ماه گذشته توفیقات بسیار خوبی داشتیم افزود: برای رسیدن به این اهداف وسیاست‌ها نیاز به تلاش مضاعف می‌باشد.

 


رییس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد: نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان باشد، چرا که در مجموعه دستگاه قضایی استان بایستی با تعامل، همفکری و همفزایی همه مجموعه‌ها برای پیشبرد سیاست‌ها قوه قضاییه در استان تلاش شود و نگاه ما به همه سازمان‌ها، نگاه حمایتی است.


این مقام عالی قضایی در ادامه ضمن تبریک انتصاب رییس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خاطر نشان کرد: مأموریت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بایستی با نگاه پیشگیرانه باشد و در این راستا با اقتدار و با رعایت قوانین انجام وظیفه نماید.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های رییس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی استان گفت: شورای قضایی استان‌ها مجسم شورای قضایی قوه قضاییه است چرا که تصمیمات این شورا‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها بسیار مهم است.


رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: در اسلام فصل الخطاب قوه قضاییه و به عبارتی قضات هستند و کار قضاوت سختی خودش را دارد لذا دشمنان با تمام قوا با ترفندها‌ی مختلف در صدد تضعیف این قوه هستند که بایستی هوشیار باشیم.


وی استقامت در دین، راه صحیح و خارج نشدن از مسیر درست را امری مهم در اصلاح امور و اجرای عدالت برشمرد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics