تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۳۱۷ مرکز بهداشت کشور به دولت الکترونیک متصل هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انجام خدمات ارزنده در حوزه سلامت در کشور گفت: هزار و ۳۱۷ مرکز بهداشت در کشور، به دولت الکترونیک متصل هستند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، محمد جواد آذری جهرمی پیش ازظهر شنبه در مراسم معرفی پروژه سلامت الکترونیک در بابلسر با اظهار اینکه در قبل از انقلاب در اصول اولیه بهداشت و سلامت دچار مشکل بودیم و خدمات حوزه سلامت از کیفیت خوبی برخوردار نبود افزود: بعد از پیروزی انقلاب نه تنها در حوزه سلامت رشد کردیم بلکه در بحث توریسم سلامت جزو صادرکنندگان هستیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با عنوان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم خدمات بسیار خوبی در بحث نظام سلامت ارائه داده است و اقدامات ارزشمندی در کشور انجام شد گفت: هدف ما ارائه خدمات بهتر به مردم است و  در حال حاضر شاهد تفاصل بین وزارت بهداشت و تامین اجتماعی هستیم.

 

آذری جهرمی خواستار مشخص شدن مسئول پروژه سلامت الکترونیک در کشور شد و گفت: گزارش ما از مجموعه شاخص ها گزارش مطلوبی نیست زیرا فناوری اطلاعات ابزار است و اصل موضوع، نظام ارجاع است که به عنوان نظام پایه باید اصلاح شود.

 

وزیر ارتباطات، پیاده سازی نظام ارجاع را موضوع مهمی دانست و گفت: اگر همه سیستم ها الکترونیکی شود اما نظام ارجاع اصلاح نشود کیفیت مورد نظر به وجود نمی آید و در بحث دولت الکترونیک از نظر سلامت و بهداشت مناطق شهری مشکلی نداریم و در بحث بهداشت روستایی ۶۰درصد مراکز بهداشت متصل به دولت الکترونیک هستند.

 

وی ادامه داد: هزار و ۳۱۷مرکز بهداشت متصل به دولت الکترونیک در کشور داریم و در رابطه با بودجه یک هزار میلیارد تومان بودجه در بحث توسعه سلامت الکترونیکی پیشنهاد شد که امیدواریم موافقت و با نظارت ما در استانها هزینه شود.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics