تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تغییرات پیشنهادی در قانون یکنواخت حسابداری

انجمن ملی هیئتهای ایالتی حسابداری (NASBA) به تازگی تغییرات پیشنهادی در بخش مقررات نمونه (Sample Rules) در قانون یکنواخت حسابداری (UAA) مربوط به برنامه بررسی همپیشگان را منتشر کرده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از حسابرس، مقررات پیشنهادی جدید، ماده 7 مقررات نمونه قانون یکنواخت حسابداری را تغییر خواهد داد، و:

•  شامل تعاریف پایه است و انجمن حسابداران رسمی امریکا  (AICPA) و انجمنهای ایالتی حسابداران رسمی را به عنوان سازمانهای حامی تاییدشده، به رسمیت می شناسد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

•  رهنمودهایی برای انتخاب اعضای کمیته نظارت بر بررسی همپیشگان (PROC) ارائه می کند.

•  الزاماتی را روشن سازی می کند که موسسه های حسابرسی باید تا یک تاریخ معین انجام دهند، تا الزامات هیئتهای ایالتی حسابداری در بررسی همپیشگان را رعایت کنند.

•  مدارک خاص مربوط به بررسی همپیشگان را برای موسسه های حسابرسی مشخص می سازد تا در زمانهای مشخص به هیئتهای ایالتی حسابداری داده شود.


این پیشنهاد توسط کمیته اعتباردهی رعایت (CAC) زیرمجموعه انجمن ملی هیئتهای ایالتی حسابداری با مشورت انجمن حسابداران رسمی امریکا و کمیته مشترک انجمن ملی هیئتهای ایالتی حسابداری و انجمن حسابداران رسمی امریکا برای قانون یکنواخت حسابداری (AICPA/NASBA UAAC)، تهیه شده است.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics