تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشجویان علوم پزشکی برای آموزش ایده های نوآورانه می دهند

دانشجویان علوم پزشکی برای آموزش ایده های نوآورانه می دهندجشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی برای دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری  مهر، جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به منظور شناسایی، تقدیر و حمایت از ایده­ های نوآورانه آموزشی دانشجویان، و افزایش مشارکت دانشجویان در حیطه توسعه و نوآوری آموزش برگزار می شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این جشنواره به دنبال آغاز به کار کمیته دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت و با پیشنهاد به مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، همزمان با بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

 

محورهای اولین دوره جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی شامل برنامه ریزی درسی، یادگیری یاددهی، ارزشیابی آموزشی، مشاوره و حمایت دانشجویی، آموزش مجازی، مدیریت و رهبری آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش علوم پزشکی است.

 

دانشجویان تا پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۷ فرصت دارند ایده های خود را ارسال کنند.

 

اولین دوره جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی همزمان با بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics