تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

500 میلیارد ریال به روستاهای هدف گردشگری پرداخت می شود

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: 500 روستای هدف گردشگری در کشور شناسایی شده که با هدف توسعه زیرساخت ها به هر کدام از آنها یک میلیارد ریال پرداخت می شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، سعیدرضا جندقیان روز یکشنبه در بازدید از روستای هدف گردشگری 'بندو ' در شهرستان عسلویه استان بوشهر افزود: این کمک تاکنون به 280 روستای کشور پرداخت شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بیان کرد: برای توسعه گردشگری در روستاها برخی اقدام ها باید با فوریت صورت گیرد که از جمله آنها ضرورت تسریع در صدور مجوز لازم برای متقاضیان، هماهنگی بین دستگاهی، پرداخت تسهیلات بانکی، حمایت از بخش خصوصی و مشارکت مردم در توسعه گردشگری است.

 

 

جندقیان ادامه داد: برای توسعه کشور علاوه بر اینکه به منابع و اعتبار نیاز داریم باید نسبت به تغییر رویکرد به توسعه و آینده فرزندانمان بویژه در بخش گردشگری اهتمام شود.
جندقیان اظهار داشت: در این ارتباط توسعه گردشگری در مناطق مختلف نیازمند تغییر نگرش و رویکرد است.
وی در ارتباط با استان بوشهر بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون گفتمان گردشگری در روستاهای این استان بخوبی نهادینه شده است.


معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در استان بوشهر بویژه در مناطق روستایی بیشتر افراد از گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن حرف می‌زنند و این نشان می‌دهد که کارهای خوبی در این استان در زمینه گردشگری صورت گرفته است.


جندقیان اضافه کرد: رویکرد وزارت کشور این است که توسعه باید از درون روستاها صورت گیرد و بدون تردید توسعه گردشگری روستایی از مهم‌ترین مسائل برای رسیدن به این هدف مهم است.


وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال به دهیاری‌ها بدون وثیقه بانکی برای آبادانی و زیباسازی روستاها از برنامه‌های مهم سازمان دهیاری‌ها است که از طریق پست بانک انجام می‌شود.
جندقیان گفت: هم اکنون در استان‌های مختلف کشور 37 هزار و 90 دهیاری فعال خدمات رسانی به روستاییان را انجام می‌دهند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics