تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه بیمه اجتماعی روستائیان به صورت جدی در دستور کار صندوق قرار گرفته است

با هدف توسعه بیمه اجتماعی در شهرستان سرعین، مدیر صندوق استان اردبیل و فرماندار سرعین جلسه مشترکی برگزار کردند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از چابک آنلاین، در این جلسه که معاون فرماندار سرعین و بخشداران شهرستان نیز حضور داشتند توسعه بیمه‌اجتماعی در شهرستان سرعین و به خصوص روستاها و مناطق عشایری مورد تاکید قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

حسن حسن‌پور، فرماندار شهر توریستی سرعین در این نشست با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستاها دارد، ادامه داد: نقش برجسته روستائیان در تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصادی و توسعه‌ای کشور بر کسی پوشیده نیست و مطمئناً گسترش چتر حمایتی بیمه‌اجتماعی در روستاها چشم‌انداز روشنی را در کانون‌های تلاش و تولید ترسیم خواهد کرد.

 

حسن حسن‌پور اظهار داشت: هر برنامه و اقدامی که در راستای خدمت به روستائیان و پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان باشد به صورت جدی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

 

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه توسعه بیمه‌اجتماعی و ارتقای رفاه اجتماعی و اقتصادی روستائیان به صورت جدی در سطح کشور در دستور کار صندوق قرار گرفته است ادامه داد: در حال حاضر بیش از 51 هزار نفر در استان تحت پوشش صندوق بیمه‌اجتماعی روستائیان قرار دارند و دو هزار و 600 خانوار نیز مستمری ماهانه صندوق دریافت می‌کنند.

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1397/11/09 20:04:17   |
0     0
بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، نوعی بیمه دولتی است که در سال 1383 به تصویب هیأت دولت رسید. این صندوق عملاً فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد. صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر وابسته به وزارت رفاه و تأمین اجتماعی با بیش از سه هزار کارگزار در سراسر کشور مشغول فعالیت است.پرداخت این بیمه سالیانه صورت می‌گیرد و در آغاز فعالیت بیمه روستاییان و عشایر، کارگزاران یا همان بازاریابان بیمه جهت جذب مشتری به کار گمارده شدند و کارگزاران به صورت حضوری یا تلفنی از شرایط بیمه به شهروندان گفتند و برای این صندوق عضوگیری را آغاز کردند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics