تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در گردشگری تهران

علیرضا جعفری، معاون برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان تهران از سرمایه گذاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در گردشگری استان تهران خبر دارد. این میزان سرمایه در قالب ۶۲ پروژه از ابتدای سال ۹۷ تا امروز در سطح استان خرج شده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از کارناوال، آقای جعفری در جلسه بررسی پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شهرستان تهران در مورد پروژه های سازمان میراث فرهنگی در سطح استان تهران از ابتدای سال ۹۷ تا ایام دهه فجر گفت:

از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۶۲ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۹۸.۵ میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح شده که در راستای این سرمایه‌گذاری‌ها ظرفیت صندلی‌های پذیرایی مسافر در استان تهران به ۳۱۸۲ صندلی افزوده شده، در همین راستا ۱۵۱۳ اشتغال مستقیم ایجاد شده، ۸۱۶ تخت هتلی به مجموع ۳۲ هزار و ۷۶۰ تخت موجود در استان تهران افزوده شده است. همچنین ۳۵۴ اتاق هتلی نیز در راستای اجرای این پروژه‌ها در استان تهران افزوده شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ایشان در ادامه از افتتاح دیگر پروژه‌ها تا انتهای سال خبر داد و افزود:

از رقم ۹۹۸.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری که در قالب ۶۲ پروژه از ابتدای امسال انجام شده ۲۱ پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسیده و ۴۱ پروژه از هفته دولت تا به امروز افتتاح خواهد شد که ۴۱ پروژه‌ای که از هفته دولت تا به امروز افتتاح خواهد شد رقمی معادل ۷۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را در بر می‌گیرد.

 

منبع خبر: کارناوال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics