تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بررسی موجودی مواد اولیه دارویی در کشور/جمع آوری اطلاعات شرکت ها

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، در نامه ای به مدیران عامل شرکت های تولید کننده مواد اولیه دارویی و ملزومات بسته بندی، خواستار وضعیت موجودی این شرکت ها شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، محمد عبدزاده با اشاره به موضوع فایل بازخوانی مواد اولیه دارویی، گفت: به منظور ارزیابی وضعیت تولید داخل شرکت های دارویی و ملزومات بسته بندی، لازم است که موجودی و برنامه آتی تولید آنها به سازمان غذا و دارو اعلام شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: از همین رو، در نامه ای به مدیران عامل شرکت های تولید کننده مواد اولیه دارویی و ملزومات بسته بندی دارو، خواسته ایم که تا ۲۰ بهمن ۹۷، نسبت به ارسال گزارشی از موجودی و برنامه آتی تولید خود، اقدام کنند.

 

عبدزاده ادامه داد: اطلاعات دریافتی این شرکت ها، مبنای برنامه ریزی و تامین مواد اولیه در کشور بوده و مسئولیت صحت و سقم اطلاعات، بر عهده خودشان است.

 

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: تکمیل اطلاعات و پرینت آنها می بایست به تایید مدیرعامل و مسئول فنی شرکت های مورد اشاره رسیده باشد و در صورت تغییرات احتمالی در خصوص برنامه تولید، موارد به این اداره کل اطلاع رسانی شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics