تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پاسخ بانک مسکن به ادعای سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اعلام بی اطلاعی این بانک برای پرداخت ۴۰ هزار فقره وام مسکن، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، وصولی‌های اقساط مسکن مهر تا سال ۱۴۰۱ صرف مسکن مهر و صندوق پس انداز مسکن یکم می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، محمدحسن علمداری در واکنش به اخبار منتشر شده از سوی محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مبنی بر تکلیف بانک‌ مسکن به پرداخت 40 هزار فقره وام مسکن به بازنشستگان، ضمن ابراز بی اطلاعی از چنین مذاکراتی با بانک مسکن، اظهار کرد: وصولی‌های مسکن مهر صرف اتمام مسکن‌های مهر باقیمانده و صندوق پس انداز مسکن یکم خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برای وصولی‌های مسکن مهر تا سال 1401 برنامه ریزی شده، بانک مسکن دیگر منابع باقی مانده‌ای ندارد تا به طرح جدیدی اختصاص دهد.

 

وی با اشاره مبلغ وصولی های اقساط مسکن مهر از اصل تسهیلات تاکنون 11 هزار میلیارد تومان است، تاکید کرد: وصولی‌های اقساط مسکن مهر صرف مسکن مهر و صندوق پس انداز مسکن یکم خواهد شد.  

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1397/11/11 14:50:57   |
0     0
مدیرعامل بانک مسکن با تأکید بر اینکه بانک مرکزی خط جدید اعتباری به بانک مسکن نداده و بازپرداخت اقساط مجدداً به مسکن مهر تزریق می‌شود، گفت: تاکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان از اقساط مسکن مهر بازگشته است.بانک مسکن تاکنون 40 هزار میلیارد تومان از وام مسکن مهر را فروش اقساطی کرده است و اقساط هم به تدریج در حال وصول است. وصولی اقساط مسکن مهر سالانه 3500 تا 4 میلیارد تومان است. سقف اعتباری مسکن مهر از 45 هزار میلیارد تومان به 55 هزار میلیارد تومان افزایش یافت و مجدداً سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان و سرانجام به 40 میلیون تومان رسید. پس بانک مسکن این تسهیلات با سقف جدید را چگونه می‌تواند پرداخت کند؟ چرا که بانک مرکزی خط جدیدی برای بانک مسکن نداده است و همین وصولی ها مجدداً در مسکن مهر هزینه و شارژ می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان بنادکی |   1397/11/13 00:41:24   |
0     0
مدل های اندازه گیری مدیریت سود:
برای کشف و اندازه گیری مدیریت سود تاکنون تحقیقات زیادی انجام شده و در این رابطه مدل های مختلفی نیز توسط محققین گوناگون ارائه گردید که به طور کلی به دو دسته طبقه بندی می شوند :
1- مدل های اقلام تعهدی اختیاری( مبتنی بر مدل جونز)
2- مدل های اقلام درآمدی اختیاری ( اخیراً مورد توجه پژوهشگران مالی قرار گرفته است).
(به دلیل آزادی عمل حسابداران در بکارگیری روش های مختلف حسابداری برای شناسایی ثبت هزینه ها و درآمدها از واژه "اختیاری" در این مدل ها استفاده شده است ) .
مدل های اقلام تعهدی برای کشف مدیریت سود از دهه آخر قرن بیستم شناسایی و مورد توجه قرار
گرفته اند و همگی مبتنی بر هزینه ها می باشند .
مدل های درآمدی اختیاری مبتنی بر درآمدها است که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه محققین مالی قرار گرفته و تحقیقات اندکی در باره آنها صورت گرفته است.
مدل اقلام تعهدی اختیاری شامل مدل جونز - مدل تعدیل شده جونز - مدل ترکیبی _رقابتی
مدل جریان نقد - مدل جریان نقد توسعه یافته - مدل انتظاری
ومدل اقلام درآمدی اختیاری شامل مدل تغییر در حسابهای دریافتنی ناخالص - مدل تغییر در درآمد انتقالی به دوره آتی - مدل درآمدی مشروط .

1
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics