تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آیت‌الله امامی کاشانی: فرار مالیاتی بغی است/مجلس برای اخذ مالیات فکری بکند

خطیب نمازجمعه این هفته تهران گفت:دولت و مجلس برای مسئله مالیات باید فکر اساسی کنند تا جلوی رانت خواری گرفته شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه باطل همواره برپا و در برابر حق ایستاده است گفت:باطل هیچ گاه نمی‌تواند به پیروزی برسد طبق بشارت قرآن همیشه پیروزی با حق بوده و هست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آیت الله امامی‌کاشانی؛ خطیب نماز جمعه این هفته تهران

وی با تاکید براینکه و قرآن تاکید دارد که دشمن از تکه تکه کردن جامعه بهترین استفاده را می‌کند، ادامه داد: دشمنان آن زمانی می توانند بر مرکب استبداد و سلطه و ظلم سوار شوند که از ابزار اختلاف در کشور استفاده کنند و فرعون نیز با همین روش توانست بر جامعه مصر آن زمان مسلط شود.

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: خداوند این حوادث را برای پیامبر در قرآن می‌گوید تا جامعه اسلامی تربیت شود و سنت آفرینش چنین است که ملتی که تضعیف شوند، خداوند عاقبت آنها را پیروز کند چراکه ظلم، جنایت، دروغ و فساد ماندنی نیست.

 

آیت الله امامی کاشانی تاکید کرد: اگر حکومت کالایی را برای مردم تهیه کند و آن را در اختیار زیرمجموعه خود برای توزیع قرار داد و آن زیرمجموعه آن کالا را به صورت آزاد بفروشد و یا اینکه کسی مالیات ندهد و یا فرار مالیاتی داشته باشد، این بغی و ظلم است، در حالی که مردمی در این کشور هستند که برای اجاره یک اتاق معطلند، اگر کسی پولی را که باید مالیات به دولت بدهد تا دولت هم آن را به دست مردم برساند، پرداخت نکند این ظلم و بغی است.

 

وی با بیان اینکه دولت و مجلس برای مسئله مالیات باید فکر اساسی کنند تا جلوی رانت خواری گرفته شود، گفت: خمس و زکات نیز از اهمیت برخوردار است و یک پنجم پولی که در اختیار شخصی است متعلق به امام زمان است و اگر در جیبش بگذارد، حرام است, امروز پرداخت مالیات واجب است و آنهایی که از آن فرار می‌کنند فعل حرام انجام داده‌اند؛ این کار هم بغی و ظلم به ملت است.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

لعیا حیدری |   1399/05/11 15:30:45   |
0     0
اگر حکومت کالایی را برای مردم تهیه کند و آن را در اختیار زیرمجموعه خود برای توزیع قرار داد و آن زیرمجموعه آن کالا را به صورت آزاد بفروشد و یا اینکه کسی مالیات ندهد و یا فرار مالیاتی داشته باشد، این بغی و ظلم است، در حالی که مردمی در این کشور هستند که برای اجاره یک اتاق معطلند، اگر کسی پولی را که باید مالیات به دولت بدهد تا دولت هم آن را به دست مردم برساند، پرداخت نکند این ظلم و بغی است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics