تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

16 بهمن، آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

معاون مسافری شرکت راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروز 98 از 16 و 17 بهمن ماه امسال به صورت اینترنتی و حضوری خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، «میرحسن موسوی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیش فروش بلیت به صورت اینترنتی از ساعت 7 صبح شانزدهم بهمن در سراسر کشور آغاز می شود.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: همچنین پیش فروش بلیت در 1800 مراکز عرضه بلیت های نوروز از 24 اسفند تا 16 فروردین ماه از ساعت 8 صبح 17 بهمن به صورت حضوری آغاز خواهد شد.

 


معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه در پیش فروش بلیت های نوروزی، افزایش قیمت نداریم، اضافه کرد: در مجموع برای این روزها ۵۱۷۰ رام قطار با ۲ میلیون و ۱۰ هزار صندلی برای مسافران در نظر گرفته شده که در مقایسه با نوروز امسال، بیش از ۱۵ درصد ظرفیت قطارهای مسافری افزایش یافته است.


وی درباره رتبه بندی قطارهای مسافری در ایام نوروز ۹۸ نیز توضیح داد: در این رتبه بندی، واگن های 3 تخته سه تا پنج تاره، قطارهای اتوبوسی بین ۲ تا چهار ستاره و قطارهای ۶ تخته بین ۲ تا سه ستاره رتبه بندی شده است.

 

موسوی گفت: از ساعت 7 صبح ۱۶ بهمن، پیش فروش بلیت های نوروز به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد به صورت اینترنتی خواهد بود؛ ساعت ۱۲ همان روز نیز بلیت همه مسیرها به طرف مشهد به غیر از مسیر تهران- مشهد عرضه خواهد شد.


وی اضافه کرد: فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری برای مسیر تهران - مشهد از ساعت ۱۷ شانزدهم همن ماه آغاز می شود؛ همچنین عرضه حضوری بلیت های نوروزی در مراکز فروش از ساعت ۸ صبح ۱۷ بهمن ماه خواهد بود.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics