تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پروژه جدید دانشگاه خواجه نصیر برای تجمیع/تجربه تلخی در پروژه سوهانک داشتیم

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر این که تجربه تلخی در تملیک ساختمان سوهانک و پروژه تجمیع واحدهای دانشگاه در منطقه سوهانک داشتیم و اجرای این پروژه در دقیقه 90 اتفاق نیفتاد گفت: البته برای تجمیع دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیر پروژه‌ای جدید در دست اقدام داریم که در این زمینه با وزارت دفاع برای تملیک یکی از ساختمان‌های در اختیار در حال مذاکره هستیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر علی خاکی صدیق به آخرین اقدامات و برنامه‌های دانشگاه در عرصه تجمیع ساختمان‌های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما در حوزه تجمیع تجربه تلخی را در سوهانک داشتیم. به طوری که ما حدود دو سال در پروژه سوهانک و برای انتقال دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیر به این ساختمان تلاش کردیم اما این پروژه در دقیقه 90 که باید مورد حمایت واقع می‌شد موفق نشد و همه برنامه‌ریزی‌های ما برهم ریخت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه تصریح کرد: برای تجمیع دانشگاه خواجه نصیر حدود 800 تا 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که البته انتظار نداریم  که در شرایط فعلی  که دولت در وضعیت نامناسب اقتصادی قرار دارد این پول را پرداخت نماید. در واقع این پول با منابعی که خود دانشگاه در اختیار دارد قابل تامین است. چرا که  ساختمان‌های دانشگاه خواجه نصیر در موقعیت‌های بسیار خوبی قرار دارد و فروش این ساختمان‌ها می‌تواند این هزینه را تامین کند. اما آن چه مورد انتظار است این است که دولت در تامین هزینه اولیه مساعدت لازم را با دانشگاه داشته باشد.

 

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: خوشبختانه پروژه جدیدی برای تجمیع ساختمان‌های دانشگاه خواجه نصیر در دست داریم و در این زمینه با وزارت دفاع که قرار است یکی از ساختمان‌های خود را در اختیار دانشگاه قرار بدهد، مذاکره کردیم و مسولان این وزارتخانه نیز آمادگی خود را اعلام نمودند ضمن این که معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعدت داده‌اند. امیدوار هستیم مبلغ اولیه اجرای این پروژه از سوی دولت تامین شود.

 

دکتر خاکی صدیق در پایان خاطر نشان کرد: در پروژه سوهانک تفاهم کرده بودیم دانشگاه خواجه نصیر مبلغ اولیه هزینه انتقال را به کمیته امداد پرداخت کند که متاسفانه در تامین این مبلغ دچار مشکل شدیم و در نتیجه دانشگاه  آزاد وارد مذاکرات با کمیته امداد برای خرید این ساختمان‌ها شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics