تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افتتاح خوابگاه دوستی ملل برای دانشجویان خارجی دانشگاه خواجه نصیر

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر از افتتاح خوابگاه اختصاصی با عنوان دوستی ملل با ظرفیت ۸۰ نفر برای دانشجویان خارجی این دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر خشنود در نشست خبری دانشگاه خواجه نصیر که به مناسبت تشریح دستاوردهای ۴۰ ساله این دانشگاه که در ساختمان مرکزی برگزار شد به مهمترین برنامه‌های حوزه تغذیه و دانشجویی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه یکی از اقدامات دانشگاه خواجه نصیر در عرصه تغذیه دانشجویی این است که توانسته است بعد از چند دوره تمامی فرآیند تامین مواد اولیه در بحث توزیع غذایی دانشجویی به بخش خصوصی واگذار شود. و در حال حاضر تغذیه دانشجویان توسط بخش خصوصی تامین می‌شود که البته نظرخواهی دانشجویان ترم گذشته نشان از رضایت‌مندی آنها از این فرآیند دارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های حوزه خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰۶۰ نفر در ۱۰ خوابگاه دانشگاه ساکن هستند که دو خوابگاه خودگردان و سه خوابگاه مخصوص دانشجویان متاهل است ضمن این که تمامی این خوابگاه‌ها در رتبه‌های یک و دو قرار دارد. 

 

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با تاکید بر اینکه سازمان سنجش آموزش کشور بدون برنامه‌ریزی و در دقیقه آخر ۲۰۰ دانشجو خارج از ظرفیت به دانشگاه تحمیل کرد گفت: این اقدام به منظور کیفی‌سازی پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ها صورت گرفت چرا که افزایش سهمیه ایثارگران ورود دانشجویان کیفی به دانشگاه ها را  کاهش می داد. البته حدود ۱۰۰ نفر از ۲۰۰ دانشجویی که وارد دانشگاه خواجه نصیر شدند خوابگاهی هستند و ما برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این دانشجویان نداشتیم.

 

دکتر خشنود همچنین از راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه نور الهدی در دانشگاه به منظور حمایت از دانشجویان بی بضاعت خبر داد و گفت: منابع مالی این صندوق با کمک صندوق رفاه دانشجویان و خیرین و اعضای هئیت علمی صورت می‌گیرد که براساس آن به دانشجویان نیازمند وام شرافتی داده می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به افتتاح خوابگاه برای دانشجویان بین‌الملل نیز گفت: این خوابگاه از ابتدای ترم جاری با ظرفیت ۸۰ نفر با عنوان دوستی ملل برای دانشجویان خارجی افتتاح شد.

 

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در پایان از برنامه این دانشگاه برای تاسیس استخر در خوابگاه ۷۰۰ نفری پسرانه خبر داد و گفت: این پروژه سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics