تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آمریکایی‌ها فعال‌ترین معامله‌گران صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال هستند

طبق توییت منتشرشده از شرکت تجزیه‌وتحلیل ارزهای دیجیتال دیتا لایت (DataLight) داده‌های جدید حاکی از آن هستند که معامله‌گران آمریکایی فعال‌ترین معامله‌گران صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند.

 

آمریکا با داشتن ۶۰ درصد از کل تریدرها، بیش‌ترین میزان معامله‌گران را در میان صرافی‌ بزرگ ارزهای دیجیتال، کوین بیس، به خود اختصاص داده است. در حالی که این میزان برای صرافی‌های بایننس، بیترکس (Bittrex) و پولونیکس (Poloniex) به ترتیب ۲۴، ۲۷ و ۲۸ درصد است.

 

 

توزیع تعداد معامله‌گران آمریکایی در صرافی بیت‌فینکس در هنگ کنگ ۱۰ درصد بوده و این در حالی است که معامله‌گران آلمانی ۱۳ درصد را به خود اختصاص داده‌اند. اوایل امسال، بیترکس میز معامله‌ی فرا بورسی که حدود ۲۰۰ دارایی دیجیتال را عرضه می‌کند، راه‌اندازی کرد.

 

به گزارش سایت خبری کوین تلگراف، معامله‌ی فرابورسی میان سرمایه‌گذاران نهادی که به دنبال معامله در حجم زیاد هستند محبوبیت زیادی به دست آورده است.

 

بنا بر گزارش‌های قبلی سایت خبری کوین تلگراف، از اول سال جدید حجم معاملات صرافی‌ها پایین گزارش شده است. صرافی کوین بیس نیز کمترین میزان را از سال ۲۰۱۷ تجربه کرد و گفته می‌شود که حجم بازار خرید و فروش بیت کوین آن در ماه ژانویه حدود ۱ میلیارد دلار بوده است.

 

طبق گزارش‌های پیشین سایت خبری کوین تلگراف، صرافی کوین بیس پس از آن که امکان برداشت ارزهای رایج را از طریق پی‌پال برای کاربران اروپایی خود فراهم کرد، اخیرا این سرویس را برای شهروندان اتحادیه‌ی اروپا نیز راه اندازی کرده است.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics