تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رویکرد اصلی دانشگاه علمی‌کاربری، تمرکز بر کارآفرینی است

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان گفت: در حال حاضر سیاست اصلی‌مان در این دانشگاه، متمرکز شدن بر روی موضوع کارآفرینی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسن طغرانگار با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه شکوه چهل سالگی، اظهار کرد: ۲۶ سال از عمر دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در کشور و ۱۲ سال در استان زنجان سپری می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با گرفتن ایده خوب از دنیا، در ایران شکل گرفت؛ فلسفه وجودی علم، به دنبال چیستی و کشف یک جریان است. همچنین این فلسفه به دنبال پاسخ دادن به چگونگی یک جریان است که نقطه اول علم و نقطه دوم مهارت نام دارد.

 

طغرانگار تصریح کرد: در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، علم و مهارت در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند و هر کدام بدون حضور دیگری ناقص خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان یادآور شد: مهارت بدون پشتوانه دانش به مرور تضعیف خواهد شد. در کنار آن، اگر انسان خود را از انواری از دانش پر کند و قادر به استفاده از آن نباشد، چنین اقدامی مطلوب نخواهد بود، زیرا علم و مهارت باید در کنار یکدیگر باشند تا روند توسعه یک کشور به درستی انجام گیرد.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه جامع علمی‌کاربردی توانسته به عنوان یک نهاد علمی در طول این سال‌ها دستاوردهایی را کسب کند و در صدد افزایش این دستاوردها هستیم.

 

طغرانگار خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اقدامی را باید دانشگاه‌ها انجام دهند و آن ارتباط با صنعت است و اقدام دیگر، آمدن جامعه به سوی دانشگاه است که باید این ارتباط صورت گیرد تا نتیجه مطلوب که رشد و توسعه کشور است حاصل شود؛ خوشبختاkه در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان توانسته‌ایم به نیمی از اهداف خود دست یابیم.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر سیاست اصلی‌مان در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، متمرکز شدن بر روی موضوع کارآفرینی است، این دانشگاه در بدو شروع به فعالیت‌اش معطوف بر آموزش بوده و نیروهای مختلفی را تحت آموزش قرار داده بود اما برند دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، کارآفرینی و به عنوان دانشگاه نسل سومی است که این سیاست باید تقویت شود و خوشبختانه اقدامات و تعاملات سازنده‌ای در این عرصه صورت گرفته است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics